Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@11:44:05 GMT

«نوبت به نوبت» جایگزین «کوی نشاط» می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۰۵۴۴

«نوبت به نوبت» جایگزین «کوی نشاط» می شود

«نوبت به نوبت» عنوان ویژه برنامه ای است از گروه فرهنگ و ادب رادیو ایران که از این هفته پنج شنبه 13 مرداد، تا پایان ماه صفر جایگزین برنامه «کوی نشاط» می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «نوبت به نوبت»  یک مسابقه پیامکی رادیویی با موضوعات فرهنگی است که آگاهی مخاطب را در زمینه  موسیقی، سینما و آداب و رسوم های مختلف محک می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینب برومند تهیه کننده«نوبت به نوبت» بیان کرد:  این برنامه مجله ای فرهنگی است که شامل چندین بخش مختلف است؛ در بخش اول برنامه مشخصات یک فیلم عنوان می شود، در بخش دوم مشخصات یکی از اهالی سینما و در بخشی دیگر مشخصات یک نویسنده مشهور و آثارش بیان می شود و شنوندگان می توانند پاسخ را به شماره پیامک برنامه ارسال کنند. «نوبت به نوبت» در ایام محرم و صفر جایگزین برنامه «کوی نشاط » می شود. این برنامه به تهیه کنندگی زینب برومند و با اجرای مهرناز فقیهی پنج شنبه ها ساعت 9:00 از رادیو ایران پخش می شود.

منبع: دانا

کلیدواژه: نوبت به نوبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فاطمه تختی نژاد در مصاحبه با خبرنگار صداو سیما افزود: مهم‌ترین این برنامه‌ها صبح بخیر هرمزگان، کلودنگ عشق، پسین هرمزگان و آهنگ تندرستی است.
وی گفت: به طور میانگین هفته‌ای یک بار رادیو خلیج فارس با رادیو‌های سراسری مانند، معارف، ایران و قرآن و نیز رادیو‌های استان‌های دیگر اجرای مشترک دارد.
رادیو خلیج فارس از سال ۱۳۴۵، بعد از رادیو ارومیه فعالیت خود را آغاز کرد.
در کشور نیز رادیو ۸۴ ساله شد.

بیشتربخوانید:معرفی نفرات برگزیده پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هرمزگان

دیگر خبرها

  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم