Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@11:12:04 GMT

ناراحتی تمیروف به خاطر آماده نشدن لباس!

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۰۹۴۹

ناراحتی تمیروف به خاطر آماده نشدن لباس!

شرزود تمیروف در پی ناراحتی از رفتار باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم خداحافظی کرده بود.

به گزارش ایمنا، شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی پرسپولیس چندین روز قبل با انتشار پیام تشکر از هواداران پرسپولیس، شایعه جدایی از این تیم را قوت بخشید اما این مساله با واکنش پرس ۱و لیس همراه بود.

چند روز بعد از این ماجرا، محمد محمدی، توضیح جدیدی در ارتباط با این مساله ارائه کرده است: «متاسفانه یک دلخوری پیش‌آمده بود که برطرف شد، البته حق هم با تمیروف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیراهن و شماره‌اش را آماده نکرده بودند و این بازیکن جوان هم دچار سوءتفاهم شده بود. البته بعداً مشکل حل شد و این بازیکن هم متوجه شد که اتفاق خاصی رخ نداده است.»

به نظرم می‌رسد سرخپوشان علاقه‌ای به جدایی این مهاجم ازبک ندارند و از عملکرد او در پیش فصل راضی هستند.

منبع: جماران کد خبر 593491

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پرسپولیس تمیروف تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس هواداران پرسپولیس مدیرعامل پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس عصر پنجشنبه در یک بازی حساس و البته دشوار مقابل صنعت نفت قرار خواهد گرفت. 
اوستون اورونوف وینگر تکنیکی سرخ‌ها که با مصدومیت در بازی ملوان از ترکیب خارج شد همچنان به‌خاطر نمایش‌های تکنیکی خود و شناخت تیم‌های مقابل هدف بازیکنان حریف است تا به نوعی موتور تهاجمی پرسپولیس از چپ خاموش شود.

اورونوف که ظاهرا مشکلی برای بازی مقابل صنعت نفت ندارد احتمالا در آبادان هم فیکس خواهد بود اما احتمالا روز ویژه‌ای را پشت سر خواهد گذاشت. 

برای صنعت نفتی‌ها و هوادارانش که خودشان را برزیل ایران می‌دانند شاید چندان جالب نباشد که یک بازیکن تکنیکی از ازبکستان مقابل آنها هنرنمایی کند و به همین خاطر احتمال اینکه کل کل حرکات تکنیکی بین او و چند مهره حریف در بگیرد بالاست. 

در عین حال بازیکنان تیم میزبان سعی خواهند داشت تا این بازیکن تکنیکی را هر طور که هست متوقف کنند یا از کار بیندازند. 
به همین خاطر شاید وینگر تکنیکی ازبک‌ها در آبادان سخت‌ترین روز خود در فوتبال ایران را سپری کند ضمن اینکه جو ورزشگاه آبادان، شرایط چمن ورزشگاه تختی و البته نیاز حریف به کسب امتیاز کار اورونوف و همبازیان تکنیکی‌اش که انتظار از آنها بالاست را دشوارتر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!