Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@18:38:13 GMT

توضیحات وزیر ارتباطات درباره قطعی اینترنت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۱۴۲۷

توضیحات وزیر ارتباطات درباره قطعی اینترنت

عیسی زارع‌پور به اختلالات ایجاد شده در شرکت مخابرات اشاره کرد و گفت: ما مسئول پدافند غیرعامل وزارتخانه را مامور کردیم تمامی مراکز مخابراتی بررسی و شرکت مخابرات نیز باید ضرر و زیان مشترکان را جبران کند

به گزارش مشرق، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز چهارشنبه ۱۲مرداد در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در هفته اخیر دو حادثه داشتیم که یکی از آنها در مشهد رخ داد؛ روز شنبه بر اثر قصور یکی از پیمانکاران شرکت مخابرات یکسری از فیبرهای نوری مرکز قطع شده بود و حدود ۴ ساعت ارتباطات چند استان اعم از مشهد خراسان جنوبی و کرمان دچار اختلال شده بود که با مقصرین احتمالی برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز دوشنبه هم یکی از حوضچه‌های شرکت مخابرات ایران در خیابان کارگر دچار آتش‌سوزی شده بود که آن نیز منجر به قطع ارتباطات شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: ما جلسه‌ای را در این خصوص برای بررسی این دو حادثه داشتیم که علت آن عدم رعایت اصول حرفه‌ای توسط اپراتورها بود. اصول پدافند غیرعامل نیز رعایت نشده بود؛ ما مسئول پدافند غیرعامل وزارتخانه را مامور کردیم که تمامی مراکز مخابراتی بررسی کند. شرکت مخابرات نیز حتماً باید ضرر و زیان مشترکین را جبران کند؛ سازمان تنظیم مقررات پیگیر این جبران خسارت هستند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت وزیر ارتباطات اینترنت اختلال اینترنت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت شرکت مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در امنیت کامل است؛ انهدام سه ریز پرنده توسط پدافند غیرعامل

دریافت 4 MB کد خبر 6082241

دیگر خبرها

  • اصفهان در امنیت کامل است؛ انهدام سه ریز پرنده توسط پدافند غیرعامل
  • وزیر ارتباطات: اپراتورها متعهد به افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت شدند
  • ‌تعهد اپراتورها برای افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت
  • (ویدئو) وعده تازه وزیر ارتباطات درباره افزایش سرعت اینترنت
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • آخرین وضعیت فیبرنوری در کشور