Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-03-29@11:38:50 GMT

ادعای نشریه پرتغالی: محبی به استقلال پیوست+عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۶۳۸۰۶

ادعای نشریه پرتغالی: محبی به استقلال پیوست+عکس



نشریه پرتغالی آبولا از انتقال محبی به استقلال ایران صحبت کرد.

به گزارش فارس، نشریه آبولا در خبری اختصایص عنوان کرد که باشگاه سانتاکلارا قصد دارد برخی بازیکنان خود را به تیم‌های دیگر فرض بدهد که یکی از آنها محبی، مهاجم ایرانی است.

آبولا نوشت: مهاجم 24 ساله کشور ایران که تا 2024 با این باشگاه قرارداد دارد، به ایران بازخواهد گشت تا برای قهرمان ایران یعنی استقلال بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال اکنون مربی پرتغال به نام ریکاردو ساپینتو دارد.

باشگاه استقلال از حدود یک ماه قبل مذاکراتی را برای انتقال محبی با باشگاه سانتاکلارا آغاز کرده است. گفته می‌شود مدیران استقلال تمایل دارند با توجه به اینکه این انتقال به صورت قرضی صورت می‌گیرد محبی را برای دو سال در اختیار داشته باشند که مذاکرات به همین خاطر طولانی شد. البته تغییر مدیریت در باشگاه پرتغالی نیز در طولانی شدن مذاکرات دو طرف نقش داشت.

با این حال باید دید با توجه به تاکید ساپینتو بر جذب محبی، علیرغم شایعاتی که اخیرا مبنی بر عدم انتقال این بازیکن مطرح شد، مذاکرات استقلال و سانتاکلارا طی روزهای آینده چه سرانجامی خواهد داشت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۶۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به استقلال خوزستان پیوست

هافبک فولاد خوزستان به عضویت استقلال خوزستان درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه استقلال خوزستان، محمد آبشک هافبک باتجربه که سابقه بازی در تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی، مس کرمان و داماش گیلان را دارد، کار خود را طی پنج فصل اخیر در فولاد خوزستان دنبال کرده بود و حتی در مقطعی موردتوجه پرسپولیس نیز قرار داشت.

آبشک که بهترین دوران فوتبالی‌اش را در فولاد خوزستان پشت سر گذاشته است، در پنجره زمستانی از این تیم جدا و به‌عنوان بازیکن آزاد به استقلال خوزستان منتقل شد.

تیم منتخب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیکنی که ۵۰ میلیارد برای استقلال آب خورد
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • پنجره نقل و انتقالات استقلال چگونه باز می‌شود؟
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ادعای یک خبرنگار اقتصادی؛ استقلال را به بانک زیان‌ده دادند!