Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@04:12:31 GMT

چلسی و دردسرهای عظیم برای یک خرید

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۱۳۳۵

چلسی و دردسرهای عظیم برای یک خرید

با وجود شکست های متوالی چلسی در بازار نقل و انتقالات، چلسی می خواهد به هر ترتیب ممکن در نبرد تازه نقل و انتقالات خود پیروز شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، برخی از منابع خبری اعلام کرده‌اند که مارک کوکوریا به عنوان بازیکن جدید چلسی معرفی خواهد شد اما باشگاه برایتون این خبرها را تکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی است که باشگاه چلسی بر سر امضای قرارداد و جذب کوکوریا از تیم برایتون به بن بست خورده است. اگرچه توافق‌های لازم با خود بازیکن انجام شده، اما برایتون کمی چلسی را دچار زحمت کرده است. باشگاه منچستر سیتی نیز پیش از این نسبت به این بازیکن ابراز علاقه کرد تا کار برای لندنی‌ها سخت‌تر شود.

در حال حاضر چلسی امیدوار است که پیشنهاد نهایی ۶۸ میلیون یورویی آن‌ها برای جذب مدافع کناری برایتون مؤثر واقع شود و بتوانند تا سال ۲۰۲۸ با این بازیکن قرارداد بنویسند. با این حال کوکوریا پیش از این اعلام کرده است که تنها می‌خواهد برایتون را ترک کند و برای او فرقی ندارد که به کدام تیم برود.

پیش از این منچستر سیتی اعلام کرده بود که حاضر است برای جذب کوکوریا ۴۰ میلیون یورو به برایتون بپردازد. با وجود شکست‌های متوالی چلسی در بازار نقل و انتقالات در جذب بازیکنانی چون رافینیا و کانده، به نظر می‌رسد که بولی و توخل می‌خواهند به هر ترتیب ممکن در نبرد تازه نقل و انتقالات خود پیروز شوند.

با کنار رفتن مارکوس آلونسو و عملکرد ضعیف چیلول، کوکوریا به عنوان یک جایگزین مناسب می‌تواند حداقل بخشی از عملکرد خط دفاعی چلسی را تضمین کند. آبی‌های لندن در این پنجره کریستنسن و رودیگر را از دست داده اند و ممکن است در ادامه آلونسو و آزپلیکوئتا نیز راهی بارسلونا شوند. این روند بدون شک می‌تواند چلسی را در خط دفاعی دچار مشکلات فراوانی کند و جذب کوکوریا برای توخل به عنوان سرمربی چلسی یک اولویت است.

علی رغم شکست در برخی هدف‌های نقل و انتقالات، دوران جدید چلسی شروع قدرتمندی داشته و با جذب رحیم استرلینگ و کولیبالی، حالا نوبت یک بازیکن دیگر فرا رسیده. شب گذشته فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح نقل و انتقالات اعلام کرد که همه چیز تمام شده و برایتون با پیشنهاد چلسی موافقت کرده است.

با این وجود ساعاتی بعد باشگاه برایتون اعلام کرد که توافق با چلسی تکمیل نشده و هنوز کوکوریا بازیکن این تیم محسوب می‌شود. باید صبر کرد و دید آیا حق با خبرنگار مطرح دنیای فوتبال است یا خیر. هواداران چلسی بی صبرانه منتظر هستند تا ببینند سرنوشت این جابه جایی چه خواهد شد.

کد خبر 593790

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چلسی چلسي تیم فوتبال چلسی مهاجم چلسی نقل و انتقالات نقل و انتقالات فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد

اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898578

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!