Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون ۶۴ میلیون و 814 هزار و 68 دوز اول و ۵۸ میلیون و 186 هزار و 433 دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۰ میلیون و 299 هزار و 783 نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۳ میلیون و 300 هزار و 284 دوز واکسن در ایران که 9 هزار و 112 دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، 7 هزار و 415 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، 1268 مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و 426 هزار و 30 تن رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، 81 تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۲ هزار و 290 نفر رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و 91 هزار و 232 تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین 1398 تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۳ میلیون و 322 هزار و 294  آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۲ درصد است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم امامزاده داوود عادل آذر شب های محرم عاشورا تاسوعا اینجا ویروس کرونا کووید19 نرخ مرگ محرم امامزاده داوود عادل آذر شب های محرم عاشورا تاسوعا شهرستان در وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار سازمان ملل از گرسنگان در جهان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از سی. ان. ان، براساس گزارش برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد، روزانه بیش از یک میلیارد وعده غذایی در سراسر دنیا هدر می‌رود.

در گزارش شاخص هدر رفتن غذا که روز چهارشنبه از سوی برنامه محیط زیست سازمان ملل منتشر شد، هدر رفتن مواد غذایی به عنوان یکی از عوامل تغییرات جوی معرفی شده و تردیدهایی درباره نقش کشورها در توزیع غذا ابراز شده است.

بر اساس این گزارش، در سال ۲۰۲۲ روزانه بیش از یک میلیارد وعده غذایی از بین رفته است. این آمار بدان معناست که حدود یک پنجم از غذایی که در دسترس افراد قرار گرفته، توسط خانوارها، رستوران‌ها و دیگر بخش‌های خدمات غذایی و خرده‌فروش‌ها نابود شده است.

این گزارش افزود که در مجموع یک سوم از مواد غذایی در فرایند تولید هدر می‌رود. همچنین هر فرد بطور میانگین سالانه ۷۹ کیلوگرم از مواد غذایی را هدر می‌دهد، یعنی روزانه دستکم یک میلیارد وعده غذایی هدر می‌رود.

علاوه بر این، یافته‌های این گزارش حاکی است که یک سوم از جمعیت جهان با ناامنی غذایی مواجه بوده و ۷۸۳ میلیون نفر تحت تاثیر گرسنگی هستند.

«اینگر اندرسن» مدیراجرایی برنامه محیط ‌زیست سازمان ملل متحد گفت: هدررفت مواد غذایی یک تراژدی جهانی است. امروز در حالی که مواد غذایی نابود می‌شود میلیون‌ها نفر گرسنه هستند. این موضوع نه تنها یک مساله بزرگ در حوزه توسعه است بلکه تاثیرات آن باعث تحمیل هزینه‌های قابل توجه به طبیعت و آب و هوا می‌شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر
  • آمار سازمان ملل از گرسنگان در جهان
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی، جان ۹ نفر را گرفت
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • (ویدئو) آمار وحشتناک روزانه سقط در ایران از زبان کارشناس روی آنتن تلویزیون