Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@14:43:41 GMT

6 ,واحد میوه فروشی متخلف در قشم پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۴۱۷۴

6 ,واحد میوه فروشی متخلف در قشم پلمب شدند

وحید ترکاشوند امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم بیان کرد: افزایش شکایت از میوه فروشان و محرز بودن تخلفات باعث شد تا علاوه بر پلمب واحدها، بنر تخلف نیز به مدت 10 روز در سردرب این واحدها نصب شود.

وی اظهار داشت: پرونده این تخلفات در حال تشکیل است و پس از تعیین میزان دقیق خسارت، این میوه فروشی ها تا 10 برابر هزینه دریافتی مازاد، جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس تعزیرات حکومتی شهرستان قشم ادامه داد: سامانه 124 سازمان صنعت و معدن آماده دریافت شکایت های شهروندان در خصوص تخلفات واحدهای صنفی شهروندان است و امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده، شاهد کاهش شکایات مردمی و افزایش رضایت مردمی باشیم.

گفتنی است قیمت میوه در قشم در حالت معمول نسبت به سایر شهرستان های کشور به دلیل قرار گرفتن در یک جزیره دور از مقاصد کاشت بیشتر است و نبود صنف، بازار میدان میوه و تره بار و برخی مشکلات دیگر موجب شده، زمینه سوء استفاده برخی سودجویان بیش از پیش فراهم کرده است.

انتهای پیام/88074

منبع: فارس

کلیدواژه: قشم تعزیرات حکومتی قشم پلمب میوه فروشی گران فروشی جزیره وحید ترکاشوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز

محسنی الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهریز گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان در راستای کاهش تخلفات در حوزه توزیع گوشت قرمز، از قصابی‌های شهرستان مهریز بازدید کرده و قیمت انواع گوشت قرمز، نصب نرخنامه در معرض دید مشتری، تاریخ پروانه کسب، صدور صورت حساب فروش و... را کنترل و بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: واحد‌های قصابی موظفند که قیمت تفکیک شده فروش گوشت گوسفندی، گوساله و شتر را در واحد صنفی به صورت مشخص بر روی تابلو و در معرض دید مشتریان قرار دهند و فروشندگان گوشت قرمز هم موظفند علاوه بر رعایت نرخ مصوب، کالای با کیفیت، استاندارد و بهداشتی به مصرف کننده عرضه کنند. 

محسنی الحسینی اذعان داشت: بازرسی‌ها به صورت پیوسته با هدف پایش قیمت کالا‌های اساسی و خدمات، لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تداوم خواهد داشت و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب
  • قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران پلمب شد
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد