Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن منصوری پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شایعه از سوی یک روزنامه معلوم الحال مطرح شده، افزود: پس از این شایعه خوراک خبری برای رسانه‌های معاند فراهم شد و این روزنامه اعلام کرد که اشتباه کرده است.

وی با بیان اینکه همه اطلاع رسانی‌ های سیل برای مردم صادقانه و شفاف صورت گرفته، افزود: از دادستانی درخواست پیگیری و برخورد با این نوع شایعه پراکنی ها را کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری عنوان داشت: مگر می‌شود این تعداد مفقودی وجود داشته باشد و در خواستی از سوی خانواده‌ها نباشد، و باید بگوییم تعداد مفقودی‌ ها با نام مشخصات معلوم است.

استاندار تهران تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم این اطلاع رسانی‌ ها را فقط از مجموعه ها، متولیان رسمی و مسئولان مربوطه پیگیری کنند.

استقرار ستاد بازسازی بنیاد مسکن در مزداران فیروزکوه 
وی گفت: محوریت بازسازی و بهسازی مناطق سیل زده به عهده بنیاد مسکن است البته ما هم تا پایان کار در کنار مردم هستیم.

استاندار تهران ظهار داشت: همه دستگاه ها در محل مأموریت مستقر هستند و طبق بلوک بندی در مزداران و روستاهای اطراف کار را دنبال می‌کنند. 

وی با اشاره به لزوم حضور مالکان منازل برای پاکسازی تاکید کرد: برخی مالکان منازل حضور ندارند، که برای جلوگیری از بروز مشکل اقدامات منوط به حضور مالکان است. 

استاندار تهران گفت: ستاد بازسازی بنیاد مسکن در منطقه مستقر شده و محوریت بازسازی و بهسازی مناطق به عهده بنیاد است البته ما هم تا پایان کار در کنار مردم هستیم. 

منصوری گفت: اولویت در این چند روز بازسازی باغات بوده زیرا منبع اصلی درآمد مردم منطقه از طریق باغات است.

به گزارش ایرنا، بامداد روز پنجشنبه ۶ مرداد ماه، سیل بخشی از استان تهران از جمله امامزاده داود (ع) و روستای مرزداران فیروزکوه را فرا گرفت.

این حوادث بیش از ۴۰ کشته برجا گذاشت و به اراضی کشاورزی و سایر زیرساخت ها خساراتی وارد شد.

برچسب‌ها امامزاده داوود محسن منصوری سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امامزاده داوود محسن منصوری سیل امامزاده داوود محسن منصوری سیل استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برنامه مقاوم سازی واحدهای روستایی آذربایجان‌غربی با ارتقاء پنج هزار واحد به ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامرضا صالحی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: استان آذربایجان‌غربی در خصوص مقاوم سازی در قالب نهضت ملی روستایی نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: برای امسال نیز مقاوم سازی ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در این طرح در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با اضافه کردن پنج هزار واحد دیگر به برنامه اجرایی این استان مقرر شد تا ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد روستایی در برنامه نهضت ملی روستایی مقاوم سازی شود.

صالحی با اشاره به زلزله خیز بودن منطقه آذربایجان‌غربی بیان کرد: ۶۰ درصد پهنه این استان زلزله خیز است و همین موضوع موجب نگرانی در بنیاد مسکن است و از این رو با قدرت بیشتری در خصوص مقاوم سازی واحدهای روستایی گام برمی‌داریم تا در زمان وقوع بلایای طبیعی شاهد اتفاقات ناگوار بیشتری نباشیم.

کد خبر 747631

دیگر خبرها

  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است