Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی شهریاری گفت:  طرح دارویار باید از اول سال جاری اجرایی می شد، چهار ماه مردم به دلیل عدم تامین منابع مالی برای اجرای این طرح از جیب خود هزینه کرده اند.

به گفته وی در مجلس قانونی تصویب کرده ایم که پرداختی از جیب مردم در زمینه دارو و خدمات درمانی نسبت به شهریور ماه سال گذشته افزایش پیدا نکند. منابع مالی طرح دارویار حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان به صورت سالانه در نظر گرفته شده است لذا ماهانه هفت هزار میلیارد تومان  باید به بیمه ها  تخصیص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: اگر مدیریت و نظارت در اجرای طرح دارویار به خوبی انجام شود و منابع مالی به موقع اختصاص داده شود این طرح ، طرحی خوب  خواهد بود وگرنه اگر یکی از این موارد به خوبی انجام نشود ،طرح دارویار  دچار اختلال خواهد شد.

او افزود: اجرای  طرح دارویار بستگی به تامین به موقع منابع مالی دارد و اگر این منابع به موقع تامین نشود مشکلاتی در اجرای طرح ایجاد خواهد شد.

او گفت: مجلس ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد تا دهک های پایین جامعه به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار بگیرند تا مردم از خدمات طرح دارویار استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح دارویار کاهش پرداختی از جیب مردم هزار میلیارد تومان طرح دارویار منابع مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آتش بُر در روستای بیشه

لطفعلی بیرانوند در بازدید از عرصه‌های طبیعی این شهرستان اظهار کرد: طرح احداث آتش بُر در سپیددشت مسیر راه آهن تا تنگ هفت، روستای گازه، روستای بیشه، خان آباد، صیدنر، زالیاب و... از طریق شخم زدن مناطق جنگلی و شخم زدن در کنار درختان، مناطق حساس و... در حال اجرا است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه در مسیر جاده‌ها یکی از عوامل حریق بی‌احتیاطی در پرت کردن فیلتر سیگار است، احداث این آتش‌بُرها از سرایت آتش‌سوزی به داخل مزارع کشاورزی و همچنین درختکاری‌ها و مناطق جنگلی جلوگیری می‌کند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه جنگل‌ها و مراتع از مهم‌ترین و باارزش‌ترین منابع طبیعی هستند و نقش اساسی در تأمین نیازمندی‌های انسان (اکسیژن، آب، مواد غذایی و دارو) دارند افزود: منابع طبیعی تجدیدشونده (جنگل‌ها و مراتع) در توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه نقش مهمی دارد و باید بیش از پیش مورد توجه سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان کشور قرار گیرد.
بیرانوند تصریح کرد: از تمام همشهریان و طبیعت‌دوستان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخریب، تصرف و آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع با شماره تلفن ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع نیرو‌های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی استان لرستان را یاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی
  • ایران خواستار اشتراک دانش، فناوری و حمایت مالی کشور‌ها در بهبود حوزه‌های آبخیزداری مناطق خشک و نیمه‌خشک
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد/ ممکن است دچار چالش شویم
  • تصویب دو طرح پژوهشی در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه