Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستایشی پور کارشناسان تغذیه دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به فواید شیر مادر گفت: شیر مادر باعث افزایش هوش و یادگیری کودک می‌شود.

ستایشی پور گفت: شیر مادر می‌تواند تمام نیاز‌های نوزاد را در شش ماه اول زندگی تامین کند و علاوه بر مواد مغذی، حاوی آنتی بادی‌ها و گلبول‌های سفید که دارد می‌تواند باعث پیشگیری از بسیاری بیماری‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناسان تغذیه دانشگاه علوم پزشکی اراک می‌گوید: شیر دادن مادر به کودک باعث به وجود آمدن یک رابطه صمیمی میان مادر و فرزند می‌شود و به همین دلیل، باعث جلوگیری از بسیاری از اختلالات روانی میشود.

ستایشی پور معتقد است: کودکانی که از طریق شیر مادر تغذیه می‌شوند کمتر از سایر افراد به بیماری‌های زمینه‌ای مانند چاقی، دیابت و... مبتلا میشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیرمادر دانشگاه علوم پزشکی اراک شیر مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل

این افراد امروز دچار مسمومیت شده و طی تماسی با مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اردبیل منتقل شدند.

این افراد دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در یک منزل مسکونی در روستای سلطان آباد اردبیل ساکن بودند که پس از حضور عوامل امدادی، توسط سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از محل حادثه به بیمارستان اعزام شدند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل همچنین گزارش داد که ۶ نفر دچار مسمومیت در این حادثه، پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

بنا به این گزارش، این حادثه تاکنون فوتی نداشته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فعالیت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز
  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • شهادت ۱۴ هزار کودک فلسطینی در تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • افزایش ۲۲ درصدی تولد نوزادان در آغازین روزهای سال ۱۴۰۳ نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل
  • توصیه‌هایی برای جلوگیری از مسمومیت کودکان در سفر
  • ابتکار بولونیا در افزایش مهارت و مشارکت اجتماعی جوانان