Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نظری در واکنش به آغاز گازدهی به سانتریفیوژها، اظهار داشت: بعد از خروج آمریکا از برجام در زمان ترامپ و تشکیل مجلس یازدهم، مصوبه‌ای برای لغو تحریم‌ها در مجلس به تصویب رسید که باعث شد مسیر مذاکرات فرایند جدیدی را طی کند و از جاده یک‌طرفه به تعهدات متقابل کشانده شود.

وی بیان کرد: اقدامات جمهوری اسلامی ایران بعد از مصوبه اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها مبتنی بر واقعیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این بود که طرف مقابل همیشه به بهانه‌های مختلف فشارهای خود بر ایران را تشدید می‌کرد و با قطعنامه‌های سیاسی و نه فنی و تخصصی در شورای حکام و ارجاع آن‌ها به شورای امنیت سازمان ملل، یک جاده یک‌طرفه را طی می‌کرد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می‌آید مسیری که جمهوری اسلامی ایران در دولت جدید و بعد از تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها اتخاذ کرده است، مسیری صددرصد درست و منطقی است.

نظری متذکر شد: تجربه نشان داده است که هر کجا ما در مقابل دشمنان زیاده‌خواه کوتاه آمدیم، همیشه ضرر کردیم و هر جا که محکم ایستادیم و از منافع و حقوق ملت دفاع کردیم، به نتیجه رسیدیم.

وی تاکید کرد: ما تجربه‌های زیادی را طی سال‌های گذشته کسب کردیم و امروز هم به نظر می‌آید که تزریق گاز به سانتریفیوژها، یک پاسخ دقیق، درست، کارشناسی و قانونمند است که توسط دستگاه دیپلماسی و سازمان انرژی اتمی اتخاذ شده است و در حال انجام است. این تصمیم حمایت جدی همه دستگاه‌ها و ارکان نظام و آحاد ملت ایران را خواهد داشت.

نظری اظهار داشت: کشورهای غربی عضو برجام همچنان مسیر خودشان را ادامه می‌دهند و این ما هستیم که باید در مقابل آنان تصمیم درستی را اتخاذ کنیم که اقدام مذکور پاسخ درستی به آنان است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تزریق گاز به سانتریفیوژها پیام مهمی به غربی‌ها است که مسیر جاده یک طرفه گذشته عوض شده است و آن‌ها هم باید افق دیدشان را عوض کنند و مبتنی بر واقعیات امروز که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، عمل کنند.

منبع: مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: گازدهی به سانتریفیوژها جاده یک طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمتر از نیم درصد جمعیت مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی با بیان اینکه تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند، گفت: در گذشته به اشتباه گفته می‌شد مالیات بر سوداگری به دنبال اخذ مالیات از ۹۰ درصد مردم است، اما واقعیت این است که این قانون تنها سوداگران را دنبال می‌کند.   رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یعنی اگر فردی دارای دو واحد مسکونی بود و قصد فروش یک واحد آن را داشت گفته می‌شد که مشمول سوداگری می‌شد؛ سوداگر کسی است که با نیت سوءاستفاده وارد بازار شده و پیش‌بینی کند که سه ماه بعد به عنوان مثال قیمت طلا، ارز و خودرو افزایش یافته و حجم زیادی را خرید کرده و سه ماه بعد سود آن را دریافت کند و این قانون از این اقدام جلوگیری خواهد کرد.   وی خطاب به نمایندگان نیز گفت: مطمئن باشید این قانون یکی از قوانین افتخارآمیز مجلس یازدهم در مبارزه با افرادی است که هر روز بازار را متحول می‌کنند و سود‌های هنگفتی را به دست آورده و مالیات نمی‌دهند و از این شرایط سخت و تورمی سوء استفاده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد جمعیت مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند
  • قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی