Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@22:23:57 GMT

دردسر جدید بارسلونا؛ خرید‌های جدید اجازه ثبت ندارند!

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۵۶۵۹

دردسر جدید بارسلونا؛ خرید‌های جدید اجازه ثبت ندارند!

 با وجود شرایط بد اقتصادی که بارسلونا در چند سال اخیر داشته این تیم در این فصل از نقل و انتقالات بسیار پرجنب‌وجوش نشان داده است. آن‌ها علاوه بر این که قرارداد عثمان دمبله، سرخیو روبرتو، گابی و رونالد آرائوخو را تمدید کردند، ۵ بازیکن جدید را هم به خدمت گرفتند؛ رافینیا، بال برزیلی باشگاه لیدزیونایتد با ۵۸ میلیون یورو، ژول کونده، مدافع باشگاه سویا با ۵۰ میلیون یورو، روبرت لواندوفسکی، گلزن بایرن مونیخ با ۴۵ میلیون یورو و فرانک کسیه، هافبک میلان و همچنین آندریاس کریستنسن، مدافع مرکزی چلسی را هم به عنوان بازیکن آزاد به کاتالونیا کشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دردسر ثبت قرارداد
مجموع هزینه‌ای که بارسلونا برای خرید‌های جدید انجام داده ۱۵۳ میلیون یورو است. این در شرایطی است که آن‌ها در نظر دارند یکی ۲ بازیکن دیگر را هم تا انتهای همین ماه میلادی به خدمت بگیرند. این باشگاه همزمان فیلیپه کوتینیو را به استون ویلا فروخته که رقم این نقل و انتقال ۲۰ میلیون یورو است. آن‌ها فران جوگلا را هم به کلوب بروژ بلژیک داده‌اند که از این نقل و انتقال هم ۵ میلیون یورو کسب کردند. سایر بازیکنانی که کاتالونیا را ترک کرده‌اند، آورده مالی برای بارسلونا نداشته‌اند، چون غالبا به عنوان بازیکن قرضی این باشگاه را ترک کردند. در نتیجه مجموعاً بارسلونا ۲۵ میلیون یورو از محل فروش بازیکن، به دست آورده است.

اختلاف ۱۵۰ میلیون یورویی
با وجود جنب و جوشی که بارسلونا در ماه اخیر از خود نشان داده، تراز مالی منفی، این باشگاه را در آستانه فصل جدید آزار می‌دهد و باعث دردسر بزرگی در این روز‌ها شده است. طبق گزارشی که «کادنا کوپه» مطرح کرده مسئولان لالیگا اجازه نمی‌دهند بارسلونا قرارداد بازیکنان جدیدش را تمدید کند؛ دلیل؟ اختلاف ۱۵۰ میلیون یورویی در ترازنامه مالی این باشگاه. بارسلونا پیش از این ۲۵ درصد حقوق حق پخش تلویزیونی‌اش برای ۲۵ سال آینده را به موسسه «سیکس استریت» فروخته و عنوان کرده از این طریق رقم ۶۶۷ میلیون یورو درآمدزایی کرده است. با این حال مسئولان لالیگا رقم مورد نظر را ۵۱۷ میلیون یورو ارزیابی می‌کنند و به همین دلیل اختلاف نظر ۱۵۰ میلیون یورویی در این بین شکل گرفته است. بر این اساس، بارسلونا نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته را در فاصله ۱۰ روز تا شروع رسمی رقابت‌های لالیگا ثبت کند. مسئولان این باشگاه هم حالا مجبور شده‌اند که اختلاف مالی به وجود آمده را کاهش دهند. آن طور که رسانه‌های اسپانیایی خبر داده‌اند باشگاه بارسلونا در آینده بسیار نزدیک ۲۴.۵ درصد استودیو‌هایش را خواهد فروخت تا از این طریق بتواند رقمی معادل صد میلیون یورو درآمدزایی داشته باشد. اگرچه مساله عدم ثبت قرارداد بازیکنان جدید بارسلونا تبدیل به یک معضل جدی شده، اما ظاهراً ژاوی در کنار سایر بازیکنان بارسلونا چندان دغدغه‌ای ندارند. هم‌تیمی‌های سرخیو بوسکتس این روز‌ها آماده می‌شوند تا در جام خوان گامپر به مصاف باشگاه به مکزیکی بروند. این بازی که هر سال پیش از شروع رقابت‌های لالیگا در نوکمپ برگزار می‌شود قرار است روز یکشنبه انجام شود. ضمن این که بارسلونا هم در اولین بازی‌اش در رقابت‌های لالیگا هم باید به مصاف رایو وایکانو برود.

فوتبال ۳۶۰

منبع: فرارو

کلیدواژه: بارسلونا لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بارسلونا برای جذب دنی اولمو از لایپزیش

بند آزادسازی اولمو ۶۰ میلیون یورو است که می‌تواند از نظر مالی برای بارسلونا چالش‌برانگیز باشد.

طرفداری | بارسلونا در تلاش برای جذب هافبک هجومی ۶۰ میلیون یورویی بوندسلیگاست.

به گزارش موندو دپورتیوو، در اوایل این هفته، گزارش شد که دکو، مدیر بارسلونا، با مدیر برنامه‌های دنی اولمو، هافبک هجومی اسپانیایی لایپزیش، دیدار کرده است. اولمویِ ۲۵ ساله که سابقه حضور در آکادمی لاماسیا را دارد، از مدت‌ها پیش مورد توجه ژاوی و بارسلونا بوده است، اما هرگز انتقال او به این باشگاه نهایی نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد که با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۴، اوضاع در حال تغییر است.

بارسلونا برای جذب دنی اولمو تلاش خواهد کرد

بارسلونا آماده است تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به طور جدی برای جذب دای اولمو تلاش کند. عملیات جذب این بازیکن اسپانیایی از قبل آغاز شده و اولین قدم، ملاقات بین دکو و مدیر برنامه‌های این بازیکن، خوانما لوپز و اندی بارا و پدرش، میکل اولمو بود. این ملاقات مثبت بود و فضای بسیار صمیمی و خوبی را به وجود آورد.

بنابراین، حالا این باور به وجود آمده است که بارسلونا بدون اتلاف وقت، به دنبال جذب اولمو خواهد بود، برخلاف رویه‌ای که در گذشته در قبال این بازیکن اسپانیایی داشتند. مدیر برنامه‌های اولمو از این موضوع مطلع شده‌ و بارسلونا حتی امیدوار است که قبل از یورو ۲۰۲۴، قرارداد این بازیکن را نهایی کند، زیرا ارزش او می‌تواند پس از این تورنمنت افزایش یابد و رقبای بیشتری برای جذب او به وجود آیند.

بیشتر بخوانید: لیگ برتر انگلیس یا بارسلونا، مقصد بعدی دنی اولمو کدام خواهد بود؟

بند آزادسازی ۶۰ میلیون یورویی

اولمو سال گذشته قرارداد جدیدی با لایپزیش امضا کرد و تا سال ۲۰۲۷ به این باشگاه بوندسلیگایی متعهد شد. این قرارداد شامل بند آزادسازی ۶۰ میلیون یورویی است. این موضوع می‌تواند مانعی برای بارسلونا باشد، زیرا لایپزیش قصد ندارد با قیمتی کمتر از این رقم، این ملی‌پوش اسپانیایی را از دست بدهد. بنابراین، بارسلونا باید برای جذب او منابع مالی خود را از طریق فروش بازیکنان یا اسپانسرینگ افزایش دهد.

اما آنچه به نظر می‌رسد واضح است، اولمو به عنوان یک هدف اولویت‌دار تلقی می‌شود، زیرا بارسلونا معتقد است که او به خوبی در نقش بال چپ جا می‌گیرد، اما انعطاف‌پذیری این ستاره اسپانیایی در بازی به عنوان مهاجم کاذب، وینگر راست یا حتی هافبک مرکزی هم برای بارسلونا جذاب است. اولمو نیز از طرف خودش تمایل دارد تا پس از یک دهه ترک باشگاه، دوباره به بارسلونا بازگردد.

با توجه به رابطه خوب اولمو و مدیر برنامه‌های او با لایپزیش، بارسلونا امیدوار است که این باشگاه آلمانی با نوعی توافق برای پرداخت این پول از طریق اقساط موافقت کند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • تلاش بارسلونا برای جذب دنی اولمو از لایپزیش
  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • یوفا بارسلونا را نقره‌داغ کرد
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است
  • حمله گوندوگان به آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • انتقاد گوندوگان از آرائوخو: تیم را نابود کردی!