Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، شاگردان حمید مطهری آخرین اردوی پیش‌فصل خود را به‌مدت ۸ روز در کمپ گرین‌پارک کاراتپه استانبول ترکیه برگزار کردند.

این تیم ضمن برگزاری تمرینات سنگین و پرفشار خود، دو دیدار تدارکاتی نیز برابر تیم‌های لیبرتی غنا و الخریطیات قطر برگزار کرد که به ترتیب با نتایج ۳ بر ۲ و ۵ بر صفر به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان نساجی مازندران پس از پایان اردوی ۸ روزه و پیش‌فصل خود، ساعت ۴ بامداد از استانبول به تهران بازگشت.

 نساجی در هفته اول لیگ برتر روز جمعه ۲۱ مردادماه به مصاف تیم مس رفسنجان خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی حمید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد

اسامی داوران دیدارهای شب اول دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی سه‌شنبه شب با برگزاری دو دیدار در شهرهای بارسلونا و دورتموند آغاز می‌‌شود که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اسامی داوران این دو بازی را اعلام کرد. بر این اساس دیدار تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن را ایستوان کواکس از رومانی در ورزشگاه مونتجویک سوت خواهد زد و مارکو فریتس از آلمان هم به عنوان داور VAR (کمک‌داور ویدئویی) این دیدار انتخاب شده است. بازی رفت با برتری 3 بر 2 شاگردان ژاوی هرناندس پایان یافت.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

در بازی همزمان هم قضاوت دیدار تیم‌های دورتموند و اتلتیکومادرید به اسلاوکو وینچیچ از اسلوونی سپرده شده است و نیک کایتازوویچ از اسلوونی هم به عنوان داور VAR ایفای نقش خواهد کرد. این بازی در حالی در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک برگزار خواهد شد که بازی رفت را شاگردان دیه‌گو سیمئونه با برتری 2 بر یک به سود خود به پایان بردند.

هر دو بازی چهارشنبه شب و از ساعت 22:15 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک/ باخت عجیب شاگردان قربانی در خانه
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • به یاد اسطوره شماره ۷ فوتبال مازندران
  • نشانی مراکز مهم اداری در استانبول
  • پایان رقابت‌های جام رمضان در رشته‌های مختلف
  • تساوی خانگی شاگردان اینزاگی/ اینتر همچنان در صدر جدول
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
  • سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟
  • مازندران میزبان نخستین اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال جوانان