Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ضمن درخواست از بازیکنان برای وارد نشدن در بازی‌های انتخاباتی گفت که اگر تاج رئیس فدراسیون شود از او شکایت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

نادر فریادشیران در واکنش به استوری چند بازیکن تیم ملی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازیکنان تیم ملی محبوب مردم هستند ولی از یاد نبرند که پیش از همه چیز بازیکن بوده و از مسائل مدیریتی آگاهی چندانی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به روند جریان‌های فوتبال احاطه‌ ندارند و احتمالاً برخی که به دنبال منفعت در انتخابات هستند این جریان را راه انداخته‌اند.

استوری ملی‌پوشان علیه نمایندگان با لهجه اصفهانی/ ادبیات بازیکنان شبیه ادبیات تاج!

وی ادامه داد:  برخی از فوتبالیست‌های ما مدتی به دنبال تعیین سرمربی برای تیم ملی بودند و الان هم در حال فریب خوردن هستند که وارد قضیه انتخابات شوند. بازیکنان ما نباید دنبال این باشند که استوری‌های هدف‌دار بگذارند و با یکدیگر اختلاف پیدا کنند. آنها باید مثل سرباز در اختیار تیم ملی باشند. اینکه بازیکن بخواهد اشاره کند تاج یا ماجدی یا هر فرد دیگری رئیس فدراسیون شود، درست نیست. بازیکنان وارد بازی‌های سیاسی نشوند و تنها تلاش کنند آبرو و کیان فوتبال ایران را در جام جهانی حفظ کنند. بازیکنان نباید در دامی که عده‌ای پهن کردند، گرفتار شوند.

مربی پیشین تیم ملی عنوان کرد: قبلاً گفته‌ام اگر با تاج رفاقت هم کنم، نمی‌توانم روی اتفاقاتی که او رقم زد، چشم بپوشانم. آمدن تاج به فوتبال یک اشتباه استراتژیک است و ا‌و باید نگران عواقب دادگاه‌های پیش‌رو که نمایندگان مجلس هم گفته‌اند، باشد. اینکه بازیکنان استوری بگذارند و پشت یک نفر دربیایند، در هیچ جای دنیا قابل قبول نیست مگر اینکه بازیکنان بازنشسته شده باشند. بازیکنان حرفه‌ای‌مان می‌دانند در اروپا بدون اجازه باشگاه حق مصاحبه هم ندارند. اینجا یک بار درباره سرمربی نظر دادند و‌ حالا هم که صحبت رئیس فدراسیون است. بازیکنان عزیزمان تنها به فکر فوتبال باشند و وارد بازی‌های انتخاباتی نشوند.

فریادشیران گفت: با اینکه انتقاداتی به فدراسیون فعلی دارم، اما به نظرم بهتر بود انتخابات بعد از جام جهانی برگزار شود تا همه تمرکز فوتبال روی این مسابقات باشد. اگر تاج رئیس فدراسیون شود، من به عنوان یک شهروند عادی از او به مراجع قضایی شکایت می‌کنم. بالغ بر 200 میلیارد تومان پول بیت‌المال در پرونده ویلموتس از بین رفت و من قطعاً در این زمینه سکوت نخواهم کرد.

گزارش ویژه| ابعاد جدید از تخلف تاج در عقد قرارداد با ویلموتس با نامه فیفا/ قانون دراین‌باره چه می‌گوید؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران مهدی تاج فدراسیون فوتبال ایران مهدی تاج رئیس فدراسیون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال

محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون عرضه سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

این سازمان به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی، مصوبات هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به عرضه سهام شرکت‌ها با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری‌ها» از طریق فرابورس اقدام کرده است.

در این راستا آگهی عرضه عمومی سهام در پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.ipo.ir (بخش آگهی‌های عرضه (اصل ۴۴)) درج و خلاصه آگهی نیز در تاریخ‌های ۲۶ فروردین ماه (نوبت اول) و ۲۷ فروردین ماه (نوبت دوم) در روزنامه‌های ایران و سازندگی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال