Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های ملی هاکی سالنی زنان و مردان ایران راهی قهرمانی آسیا شدند.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم‌های ملی هاکی داخل سالن مردان و زنان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، عازم بانکوک شدند.   

مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۷ تا ۲۴ مرداد به میزبانی تایلند برگزار می‌شود. ‌

تیم ملی هاکی مردان ایران در گروه A با تیم‌های چین تایپه، اندونزی و تایلند میزبان همگروه است که در بازی نخست دوشنبه، ۱۷ مرداد برابر چین تایپه به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی هاکی سالنی زنان در گروه A با تیم‌های قزاقستان، چین تایپه، اندونزی و کامبوج همگروه است و در بازی نخست به مصاف کامبوج خواهند رفت.

سجاد ممی‌زاده، مهدی شاهرخی، وحید صمدی، محمد اثنی عشری، رضا عبادیفر، پیام لشکری، امیرمهدی میرزاخانی، محمد قریشی، محمد کریمی، محسن بهلولی، داریوش دوست محمدی و حمید نورانیان بازیکنان تیم ملی مردان ایران هستند.  

مینا اعتقادی، زینب احمدی، ساناز بهرامی، زیبا یحیوی، مریم حیدری، منیره کیانفر، هما حسینی، نسیم میرزایی، زهرا قرایی، زهرا رشیدیان، مینا باقری و الهام دایی ملی‌پوشان تیم زنان ایران را تشکیل می‌دهند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی هاکی مردان ، تیم ملی هاکی زنان ، هاکی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی هاکی مردان تیم ملی هاکی زنان هاکی قهرمانی آسیا تیم ملی هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آمده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد
  • تاریخ سازی تیم دونفره زنان قایقرانی با کسب سومین سهمیه المپیک
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند