Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: با پرداخت ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی طی ۴ ماه ابتدایی سال جاری بیش از ۷۷۰۰ مددجوی کمیته امداد در کشور صاحب شغل شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی عاشوری ظهر امروز در نشست خبری با اهالی رسانه استان قزوین که در نمازخانه کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با پرداخت 170 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی طی 4 ماه ابتدایی سال جاری بیش از 7700 مددجوی کمیته امداد در کشور صاحب شغل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در 5 بخش اشتغال‌آفرینی، ساخت و اجاره مسکن، درمان و طرح‌های فرهنگی تسهیلات به مددجویان می‌دهد، گفت: سال قبل 722 میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه به 34 هزار مددجوی کمیته امداد پرداخت کردیم که سهم استان قزوین در این حوزه فقط 15 میلیارد تومان بود که در اختیار 700 مددجو قرار گرفت.

عاشوری اضافه کرد: تسهیلات این صندوق تا سقف 10 میلیون تومان سود و کارمزد بانکی ندارد. در ضمن مددجویان می‌توانند فقط با ارائه یک سفته و بدون ضامن 20 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با کارمزد 3 درصد بگیرند و اقسط آن را 5 ساله پرداخت کنند. در مجموع مددجویان می‌توانند از هر 5 سرفصل اعطای تسهیلات استفاده کرده و سالی 150 میلیون تومان وام بگیرند.

وی با یادآوری اینکه کمیته امداد امسال ایجاد 500 هزار شغل برای مددجویان هدف‌گذاری کرده است، ادامه داد: بخشی از این اشتغال از طریق تسهیلات صندوق امداد ولایت محقق می‌شود. اما متاسفانه در استان قزوین فقط 4 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان پرداخت شده که فقط برای 156 مددجو شغل ایجاد کرده است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در بخش دیگری از سخنان خود جمعیت اعضای این صندوق در کل کشور را 8 میلیون نفر بیان کرد و گفت: در کل استان‌های کشور 760 شعبه داریم که وام‌های قرض‌الحسنه و کم‌سود را در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار می‌دهند و در ضمن 34 ساختمان اداری هم در 31 استان راه‌اندازی کردیم.

42 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان بوشهر واگذار شدنمایشگاه دائمی آثار مددجویان بهزیستی در 4 ایستگاه مترو مشهد افتتاح شدواگذاری بیش از 16000 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی طی یک سال اخیر

عاشوری ادامه داد: بخش زیادی از اعتبارات این صندوق توسط خیران و نهادهای خیریه تأمین می‌شود و در کل کشور 400 هزار نفر خیر با تأمین اعتبارات صندوق با ما مشارکت دارند و حسن این صندوق این است که مانند سایر بانک‌های قرض‌الحسنه شرط سپرده‌گذاری و معدل حساب برای پرداخت تسهیلات از نیازمندان طلب نمی‌کنیم. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد استانداری قزوین امدادرسانی مددجویان کمیته امداد استانداری قزوین امدادرسانی میلیارد تومان میلیون تومان استان قزوین امداد ولایت کمیته امداد قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد مازندران، گفت: ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان مازندران توزیع شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، میثم معافی، اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان تاکنون 22 هزار بسته معیشتی به ارزش 9 میلیارد تومان میان نیازمندان مازندران توزیع شده است.

وی با اشاره به کمک خیرین و مشارکت مردمی در تهیه بسته‌های معیشتی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی کمیته امداد میان خانواده های مددجو کمیته امداد استمرار دارد.

معافی همچنین تصریح کرد: سال گذشته  100 هزار سرپرست خانواده کمیته امداد در کشور با کمک کمیته امداد و دریافت وام 150 میلیون تومانی اشتغال به خودکفایی رسیدند که در مازندران 4 هزار سرپرست خانواده آموزش‌های مهارتی دیدند و به توانمندی اقتصادی رسیدند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان کرد: توانمندسازی 23 هزار سرپرست خانواده در طرح مهارت افزایی، کارآفرینی و آموزشی را داریم که با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی در آینده نزدیک استقلال اقتصادی را برایشان به همراه دارد.

وی گفت: تاکنون جذب هزار و صد میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط اداره کل کمیته امداد را داشتیم که بیش از 70 درصد این تسهیلات به جوانان جویای کار غیر مددجو امداد اختصاص یافت.

معافی افزود: متقاضیان جوان جویای کار دهک یک تا 5 می‌توانند با مراجعه به سایت (حیات) ثبت نام کرده و از تسهیلات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود