Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیاهان آپارتمانی که تو خونه خراب نمیشن معرفی گیاه آپارتمانی زیبا با نگهداری آسان 1- گیاه آلوئه‌ 2 - گیاه گندمی عنکبوتی 3 - گیاه عشقه 4 -کراسولای نقره‌ای 5 - گیاه فیکوس 6 - گیاه دیفن باخیا 7 - گیاه فیلودندرون بالا رونده 8 - گیاه پپرومیا – قاشقی 9 - گیاه پالم بادبزنی – اریکا – نخل پروانه 10 -گیاه پول چینی 11 - گیاه کالاتا اورانتا 12 - گیاه آگلونما 13 - گیاه برگ عبایی یا گل آسپیدیسترا 14 - گیاه پافیلی یا نخل دم اسبی 15 - گیاه سانسوریا یا معجزه سبز 16 - گیاه هوازی تیلاندسیا گیاهان آپارتمانی که تو خونه خراب نمیشن

به گزارش اقتصاد آنلاین، گیاهان آپارتمانی با خصوصیاتی که دارند در برابر شرایطی مثل کم نوری، آبیاری های نامنظم و با فاصله زیاد و رطوبت کم برخی اقلیم ها به خوبی مقاومت کرده و با اکثر مشکلاتی که در فضاهای بسته آپارتمانی وجود دارد، کنار می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب 16 عدد از بهترین گیاهان آپارتمانی که با کمترین نگه داری هم زنده می‌ مانند معرفی می‌کنیم. البته در صورتی که کودک یا حیوان خانگی دارید قبل از خرید دقت کنید، ممکن است بعضی‌ها سمی باشند.

معرفی گیاه آپارتمانی زیبا با نگهداری آسان 1- گیاه آلوئه‌

این ساکولنت با برگ‌های بلند نوک‌ تیز خواص درمانی دارد که احتمالا به خوبی با محصولات مربوطه با آن آشنایی دارید. این گیاه می‌تواند تا ۹۰ سانتی متر در فضاهای داخلی بزرگ رشد کند.

انواع کوچک‌ تر آن مانند آلوئه‌ورای معروف به خوبی در محیط کوچک و آفتابگیر می‌ماند. آلوئه ، دمای اتاق در حدود ۲۱ درجه‌ی سلسیوس و نور خورشید زیاد را می‌پسندد.

آلوئه ورا خاک خشک را ترجیح می‌دهد، بنابراین از آبیاری مداوم خودداری کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

2 - گیاه گندمی عنکبوتی

این گیاه آپارتمانی با ظاهر عجیب به اتاق جذابیت بصری می‌بخشد و بعد از گذشت سال‌های زیادی که در خانه‌ها پرطرفدار بوده، هنوز هم از مد نیافتاده‌ است.

گندمی انواع مختلفی دارد و بهترین حالتش آویخته است. در این حالت، برگ‌های انبوه گیاه به سمت پایین سرازیر می‌شوند و جلوه‌ی زیبایی به گلدان و خانه‌ی شما می‌دهد.

گندمی با خاک خیس و شرایط نوردهی متوسط تا آفتابی سازگار است. دمای اتاق ۱۵ تا ۲۱ درجه‌ی سلسیوس باعث رشد آن‌ها می‌شود. پس ترجیحا این گیاه را نزدیک پنجره نگهداری کنید تا در معرض نور و حرارت کافی قرار بگیرد.

3 - گیاه عشقه

عشقه زیبایی حقیقی ماندگار دارد و با رشد روی اثاث خانه به آن‌ها جلوه‌ای زیبا می‌بخشد. به علاوه قلمه گرفتن از این گیاه برای خود یا دوستتان، با بریدن قسمتی از ساقه‌اش، بسیار آسان است.

عشقه خاک مرطوب و دمایی خنک‌تر از دمای اتاق، در بازه ی ۱۰ تا حدود ۲۱ درجه‌ی سلسیوس را دوست دارد.

4 -کراسولای نقره‌ای

برای کسانی که ظاهر ساکولنت‌ها را می‌پسندند، سوای نگهداری ساده‌ آن‌ها، کراسولای نقره‌ای برگ‌های ضخیم، انبوه و ساقه‌های زیبایی دارد. رشد آرامی دارد و این پتانسیل را دارد که حداقل از زمان تولد فرزندتان تا فارغ التحیصلی‌اش زنده بماند .به علاوه در گلدانی زیبا، در کنار ساکولنت‌های دیگر، جلوه‌‌ی زیبایی دارد.

کراسولای نقره‌ای آب زیادی نمی‌خواهد، بنابراین خاکش را تقریبا خشک نگه دارید.این گیاه نور زیاد و دمای معمولی اتاق را ترجیح می‌دهد.

5 - گیاه فیکوس

این گیاه آپارتمانی که رشد آسانی دارد، با سرعت زیادی به یک درخت ۲.۵ متری در گلخانه تبدیل می‌شود. اگر گیاه کوچک‌تر را می‌پسندید، فیکوس الاستیکای خود را با هرس کردن ساقه‎‌های بلندش به شکل یک بوته در آوردید.

برگ‌های سبز تیره‌ی این گیاه درخشش جذابی دارند.

اجازه دهید که سطح خاک فیکوس الاستیکا در بین دو آبیاری خشک شود. در شرایط نوری متوسط تا شدید و دمای اتاقی در بازه‌ی ۱۵ تا ۲۷ درجه‌ی سلسیوس رشد می‎‌کند.

6 - گیاه دیفن باخیا

برگ‌های این گیاه آپارتمانی زیبا تا یک فوت توانایی رشد دارند و به دکوراسیون خانه ظاهری استوایی می‌دهد. گیاه می‌تواند تا ۱.۸ متر در یک اتاق نورگیر دلباز رشد کند.

دیفن باخیا در دمای معمولی حدود ۱۵ درجه‌ی اتاق رشد خوبی می‌کند. خاک را تقریبا خیس نگه دارید و در شرایط نوری کم بهترین نتیجه را خواهد داشت.

البته دقت کنید که دیفن باخیا گیاهی سمی است و از تماس آن با پوست و چشمتان خودداری کنید. همچنین مراقب کودکانتان در اطراف این گیاه باشید.

7 - گیاه فیلودندرون بالا رونده

فیلودندرون یک گیاه آپارتمانی رونده‌ است که دوست دارد راهش را به سمت قفسه‌های کتاب پیش بگیرد. برگ‌های سبز تیره سرحالش، در محل اتصال به ساقه به شکل قلب درمی‌آیند.

این گیاه آسان‌ترین گیاه آپارتمانی است. در اکثر شرایط نوری رشد می‌کند، از نور کم تا آفتابی و ترجیحش نور غیر مستفیم است.

در دمایی نزدیک به دمای معمولی اتاق به خوبی رشد می‌کند. اجازه دهید که سطح خاک در فاصله‌ی بین دو آبیاری خشک شود. این گیاه نباید دائم مرطوب باشد.

8 - گیاه پپرومیا – قاشقی

یک دسته کامل از گیاهان آپارتمانی کوچک با برگ‌های درخشان، بافت‌دار و اغلب رنگی، در این گروه می‌گنجند. برخی از معروفترین‌ و جذاب‌ترین‌های این گروه، با نگهداری ساده، شامل پپرومیای هندوانه، پپرومیای لب قرمز و پپرومیای چروک می‌شود.

پپرومیا دمای اتاق بین ۱۵ تا ۲۴ درجه‌ی سلسیوس و شرایط نوردهی متوسط تا کم را می‌پسندد. سطح خاک باید بین دو آبیاری خشک شود.

9 - گیاه پالم بادبزنی – اریکا – نخل پروانه

اگر رویای آب و هوای استوایی را دارید، یا تنها می‎خواهید دکوراسیون خانه‌تان را کامل کنید، این گیاه آپارتمانی زیبا ایده بسیار خوبی است. این گیاه می‌تواند در اتاق حدود ۲ متر رشد کند و منظره‌ی هیجان‌انگیز به وجود بیاورد، اما گلدان کوچک از رشدش جلوگیری کرده و کوچک نگهش می‌دارد.

فیکوس بادبزنی در نور غیرمستقیم بسیار خوب رشد می‌کند. سطح خاک را تقریبا خشک نگه دارید و تنها یک هفته در میان آبیاریش کنید.

10 -گیاه پول چینی

شکل بالا گیاه پول چینی را نشان می دهد. اسم گیاه خود ظاهر این گیاه را توضیح می دهد، برگ های این گیاه شکلی شبیه سکه های بزرگ پول چینی است و به همین خاطر این اسم به آن القا شده است.

توجه داشته باشید که این گیاه با پاچیرا تفاوت دارد.

از آنجایی که گیاه سایه دوست بوده و به فقط هفته ای یک بار آب نیاز دارد، در زمره گیاهان آپارتمانی مقاوم قرار می گیرد. رشد این گیاه نیز بسیار سریع است. اگر در معرض نور خورشید قرار بگیرند احتمال اینکه شکوفه قرمز و صورتی بدهند نیز وجود دارد.

 

11 - گیاه کالاتا اورانتا

با برگ های سبز براق و راه راه های سفیدش، یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی است که می توان پیدا کرد. این گیاه گونه های متفاوتی دارد و به اسم های مختلفی مانند راه راه سفید یا راه راه صورتی نیز شناخته می شود.

نگهداری از این گیاه نسبت به سایر گیاهان آورده شده در این مطلب کمی سخت تر است. برگ های گیاه باید هر چند روز یک بار مرطوب نگهداشته شوند، اما از طرفی نیاز به آب کمی دارند در حدی که خاک گیاه مرطوب باشد. این گیاه نیاز چندانی به نور خورشید ندارد.

12 - گیاه آگلونما

زیستگاه آن جنوب شرقی آسیا است. گیاهی همیشه سبز با برگهای زینتی می‌باشد. گیاه به رطوبت هوا نیازمند است بنابراین در تابستان گیاه را با آب اسپری نمائید و از آبیاری زیاد بویژه در زمستان خوداری نمائید. از قرار دادن گیاه در مقابل نور مستقیم آفتاب بپرهیزید.

با وجودی که گیاه نسبتاً به مکان‌های تاریک مقاوم است ولی از قرار دادن دائمی آن در چنین مکان‌هایی اجتناب کنید. گیاه در مقابل دوده حاصل از شوفاژ حساس است و به سرعت برگ‌های پائینی آن از بین می رود.

گلدان گیاه را هر ساله در بهار تعویض نمایید و برای پاک کردن برگ‌ها هر ماه آن را با آب ولرم و اسقنج تمیز نمایید و از مصرف مواد شیمیایی که برگ‌ها را براق می‌کند خوداری نمایید.

13 - گیاه برگ عبایی یا گل آسپیدیسترا

دارای گل‌های ریز و فنجان مانند که روی سطح خاک و در قسمت زیرین گیاه،در اواخر تابستان ظاهر می شود.عمر این گیاه زیاد و سالهای متمادی بدون تغذیه و تعویض گلدان در اتاق می ماند.

برگ عبایی به خشکی و تغییرات دما،بسیار مقاوم است و نور کم را به خوبی تحمل می کند.در تابستان باید گلدانها را در محل نیمه سایه قرار داد و گرنه آفتاب، برگها را از بین می برد. به دمای پایین و آب متوسط نیازمند است.

14 - گیاه پافیلی یا نخل دم اسبی

این گیاه بومی مکزیک است و اسمش را از ظاهر آن گرفته اند و دارای برگ های باریک و بلند است که آب را در خود ذخیره می کنند.این گیاه به زندگی بیابانی عادت دارد و زیبایی آن به دلیل سرازیر شدن برگ های آن به سمت پایین است.

ارتفاع این گیاه ممکن است به دو متر هم برسد. با بالا رفتن سن گیاه از ساقه آن جوانه هایی می روید که به خاطر حفظ شکل و فرم آن باید فوراً حذف گردند.

15 - گیاه سانسوریا یا معجزه سبز

با این گیاه نگران سفر نباشید . نگهداری این گیاه آپارتمانی از این راحت‌تر نمی‌شود! این گیاه با اسم زبان مادر شوهر هم شناخته می‌شود.

این گیاه برگ‌های متنوعی دارد که عمودی رشد می‌کنند و برخی از برگ‌هایش لبه‌های سفید یا زرد دارند. گل‌های سفید کوچکی دارد که به ندرت شکوفه می‌دهد.

این گیاه آپارتمانی در هر شرایط نوری خوب رشد می‌کند. هم محیط و هم خاک گیاه باید خشک باشد. تمام دماها برایش مناسب است.

گیاهی است که در مناطق استوایی آفریقا و جنوب شرقی آسیا می روید. سانسوریا گیاه همیشه سبز می‌باشد و جزء گیاهان زینتی خانگی محبوب به شمار می‌آید. ارتفاع این گیاه تا ۱۴۰ سانتیمتر می‌رسد.

بیماری خاصی این گیاه را تهدید نمی‌کند و برای نگهدای در منزل گیاه مناسبی می‌باشد. بهتر است این گیاه در نیم سایه قرار داشته باشد و در حالت کلی نور روشن غیر مستقیم بهترین شرایط نوری برای این گیاه می‌باشد.

در زمستان هر دو هفته یک بار و در تابستان یک بار در هفته کافی می‌باشد آبیاری بیش از اندازه به خصوص در زمستان باعث پوسیدگی قاعده برگ‌ها می‌گردد. از آبپاشی مستقیم روی سایه های این گیاه جدا خودداری کنید.

16 - گیاه هوازی تیلاندسیا

همان طور که از اسمش پیداست این گیاه برای رشد به خاک احتیاج ندارد و شما می توانید به راحتی آن ها را در هوا آویزان کنید و در یک گلدان تزیینی قرار دهید، این گیاه در هر ۱۰ روز ۲ تا ۳ ساعت نیاز به آب دارد.

 

 

منبع: دلگرم لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر گیاه آپارتمانی اخبار عمومی پول چینی برگ عنکبوتی اخبار مرتبط ترفندی که رشد کاکتوس رو چند برابر میکنه ۱۴۰۱/۵/۲ ۳ گیاه مناسب برای نگهداری در سرویس بهداشتی ۱۴۰۱/۴/۱۳ گیاهان آپارتمانی که میگن خوش شانسی میاره ۱۴۰۱/۳/۱۸ گیاهان آپارتمانی که کمک میکنن راحت تر نفس بکشیم ۱۴۰۱/۳/۱۵ زمان مناسب قلمه زدن و نکات مهمی که باید بدانید ۱۴۰۱/۱/۱۱ چه گیاهانی را در اتاق خوابمان نگهداری کنیم؟ ۱۴۰۱/۱/۹ آخرین ویدیو ها حمل عجیب بار با پژو پارس + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۱۸:۵۰ حرکت جنون آمیز روی شیشه خودرو + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۱۸:۱۴ کوتاه ترین انیمیشن برنده اسکار + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۱۷:۲۴ زندگی در مریخ چگونه است؟ + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۱۶:۱۳ خوانندگی نیکی کریمی در یاغی سوژ خنده شد! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۱۴:۴۸ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۸:۵۳ نرمش های مخصوص کارمندان به ویژه زنان ۱۸:۵۰ حمل عجیب بار با پژو پارس + فیلم ۱۸:۴۰ پیش بینی بورس؛ برجام، نرخ بهره و صندوق تثبیت / منتظر صعود پر قدرت شاخص کل باشیم؟ ۱۸:۳۶ باج گیرهای عاطفی را شناسایی کنید + راه های مقابله ۱۸:۱۴ حرکت جنون آمیز روی شیشه خودرو + فیلم ۱۸:۱۱ مالیات نقل و انتقال خودروهای صفر کیلومتر با چه کسی است؛ خودروساز یا خریدار؟ ۱۸:۰۳ عزاداری در شهرهای قرمز و نارنجی چگونه برگزار می شود؟ ۱۷:۴۶ افرایش حقوق بازنشستگان کی عملیاتی می شود؟ ۱۷:۳۷ در انتظار تصویب قانون ماینینگ در کمیسیون اقتصادی دولت هستیم / برگزاری کنفرانس هایی مانند تکنوبلاک کمک به بالا رفتن دانش است ۱۷:۲۴ کوتاه ترین انیمیشن برنده اسکار + فیلم ۱۷:۲۰ خبر ضرب الاجل ۷۲ ساعته کذب است ۱۷:۰۶ سیاست ارزی جدید کالاهای وارداتی مصر را کمیاب کرد ۱۷:۰۰ امیرعبداللهیان: در مذاکرات به ۳ اصل مهم توجه داریم ۱۶:۴۶ چین سفرای کشورهای عضو گروه هفت را احضار کرد ۱۶:۴۴ با این گیاه به راحتی سرفه را درمان کنید ۱۶:۳۱ ‎پشت پرده کمبود عرضه شکر، قند و برنج در سایت های فروش آنلاین ۱۶:۱۳ زندگی در مریخ چگونه است؟ + فیلم ۱۶:۰۴ با میوه ای خاصی به جنگ آلزایمر بروید ۱۵:۳۱ حذف ویژگی خرید زنده فیسبوک به نفع ریلز اینستاگرام ۱۵:۲۶ اپیزود پانزدهم اقتصادینو؛ «نویز: نقصی در قضاوت انسان» ۱۵:۱۷ چرا قیمت خودرو کاهش نمی ‎‌یابد؟ ۱۵:۰۸ نرخ پایین زعفران در بورس اجحاف در حق کشاورزان است ۱۵:۰۶ آمریکا سفیر چین را احضار کرد ۱۵:۰۴ شیوه نامه صادرات دام اشکالات فراوان دارد ۱۵:۰۲ خطیب جمعه تهران: آمریکا به توافق با ایران نیاز دارد ۱۴:۵۲ نقش راهبردی فولاد مبارکه در تحقق سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ ۱۴:۴۷ ساز و کار پامپ و دامپ رمزارز چگونه است؟ ۱۴:۲۷ آخرین آمار کرونا در ایران / ۴۷ نفر فوت شدند ۱۴:۲۲ معدنی ها چقدر برای کشور ارزآوری کردند؟ ۱۴:۱۷ تلاش توییتر برای احیای Spaces با برخی تغییرات ۱۴:۱۴ ویدیویی خارق العاده از موزه آینده در دبی ۱۴:۰۶ علائم، راه های تشخیص و درمان کم آبی بدن ۱۴:۰۰ قیمت یخچال فریزر بوش چند؟ (جدول) ۱۳:۵۴ شکایت از بانک هایی که برای پرداخت تسهیلات مسکن همکاری نکنند ۱۳:۴۶ رونمایی از اسب ۱۵ میلیاردی آزمون تا اولین قهرمانی در استرالیا ۱۳:۳۹ یک مقام اروپایی: برای نهایی کردن متن توافق در وین هستیم ۱۳:۳۵ ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور ۱۳:۳۳ سامانه مودیان به تنهایی برای شناسایی فرار مالیاتی کافی نیست ۱۳:۲۹ برنامه ساخت اپلیکیشن اندروید بدون برنامه نویسی ۱۳:۲۳ ایران و آمریکا هر دو خواهان احیای برجام هستند ۱۳:۰۸ وزارت ارتباطات بسته اینترنتی رایگان به خبرنگاران می دهد ۱۲:۴۳ تمسخر مهاجم پرسپولیس از سوی پیشکسوت جنجالی + عکس ۱۲:۳۹ علائم و خطراب کم آبی در بدن نوزادان + عکس ۱۲:۳۵ یک میلیارد دلار ارز دولتی برای واردات خودرو یعنی رانت و فساد ۱۲:۱۶ آب باران در هیچ کجای جهان آشامیدنی نیست ۱۲:۰۱ دلایل و راهکار‌های بالا نیامدن گوشی ۱۱:۵۹ دستاورد کنفرانس بین المللی تکنوبلاک چه بود؟ ۱۱:۵۵ یک ریال هم در صندوق ملی مسکن پول نیست ۱۱:۲۷ سرقت اطلاعات با استفاده از تلگرام و واتساپ فیک! ۱۱:۲۴ خطر گرما برای بیماران قلبی اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گیاه آپارتمانی اخبار عمومی پول چینی گیاهان آپارتمانی گیاه آپارتمانی زیبا گیاه آپارتمانی درجه ی سلسیوس شرایط نوری دیفن باخیا ی این گیاه دمای اتاق پول چینی سطح خاک یک بار ی اتاق برگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به صعود شاگردانش به فینال جام حذفی ایتالیا با گذر از سد لاتزیو، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با وجود شکست 2 بر یک در خانه لاتزیو، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 3 بر 2 راهی دیدار فینال شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما در این بازی رنج زیادی کشیدیم به خصوص پس از دریافت گل مستقیم از روی یک ضربه شروع مجدد. ما البته می‌دانستیم که این بازی این‌طور خواهد بود.

وی افزود: ما چند موقعیت گلزنی توسط ولاهوویچ و برمر داشتیم و خطر سکته مغزی در نیمه دوم نیز وجود داشت اما در ادامه به لحاظ فیزیکی پیشرفت کردیم و نیمه دوم خوبی را تجربه کردیم. بازی آسانی نبود چون ما بلافاصله در شروع نیمه دوم گل دوم را روی یک ضدحمله دریافت کردیم و بازیکنان ما ممکن بود به لحاظ روحی خود را ببازند.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

سرمربی یوونتوس که شاگردانش در دیدار فینال این رقابت‌ها باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های آتالانتا و فیورنتیا بروند و جایگاه خود برای حضور در سوپرجام چهارجانبه ایتالیا را هم تضمین کردند، تصریح کرد: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست. ما در سه فصل گذشته، دو بار در فینال جام حذفی ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی بازی‌های سری A تمرکز کنیم چون هنوز به هدف‌مان که قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هست، نرسیده‌ایم و این هفته هم باید با میلان بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • روش‌های خلاقانه و آسان برای برش زدن هنرمندانه میوه و خیار (فیلم)
  • کاشت هل در گلدان به آسان ترین روش در خانه
  • تعریف کمپوست
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی