Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@13:39:22 GMT

رکورد جابه‌جایی مسافر ریلی طی ۴ ماهه نخست

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۹۲۸۲

رکورد جابه‌جایی مسافر ریلی طی ۴ ماهه نخست

معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۱ تعداد مسافر جابه جا شده توسط قطارهای مسافری ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بوده که در 10 سال گذشته بی سابقه بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، میرحسن موسوی معاون مسافری شرکت راه آهن در نشست صمیمی اعضای هیات مدیره انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل ریلی مسافری و مدیران عامل شرکتهای ریلی مسافری با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه اهن، با اعلام این خبر بیان کرد: در چهار ماهه نخست سال ۱۴۰۱ تعداد مسافر جابه جا شده توسط قطارهای مسافری ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بوده که در 10 سال گذشته بی سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی این مدت همچنین میزان نفر کیلومتر جابه جا شده ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون بوده که این رقم نیز در 8 سال گذشته سابقه نداشته است.

به گفته موسوی در چهار ماه نخست امسال با وجود افزایش حدود ۶۰ درصدی تعداد مسافر جابه جا شده، کاهش ۲۲ درصدی تاخیر قطارها نیز رخ داده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمل و نقل راه آهن وزیر راه و شهرسازی جابه جایی مسافر ریلی جابه جا شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳

تین نیوز

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از ۲۴ اسفند تا پایان نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳، یک میلیون و ۸۹۱ هزار و ۴۳۲ مسافر در بخش هوایی جابه جا شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه از ۲۴ اسفند تا ۷ فروردین ۱۴۰۳ یک میلیون و ۸۹۱ هزار و ۴۳۲ مسافر در بخش هوایی جا به جا شده اند، گفت: این تعداد مسافر در نیمه نخست تعطیلات نوروزی در بخش هوایی با ۱۵ هزار و ۴۲۸ پرواز (نشست و برخاست) جابه جا شده اند. 

یازرلو در ادامه ضمن اشاره به حضور کارشناسان و مدیران سازمان هواپیمایی کشوری به همراه نمایندگان شرکت های هواپیمایی و شرکت های ارائه دهنده خدمات هندلینگ به شرکت ها در مرکز «مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی OCC» سازمان هواپیمایی کشوری (در بازه زمانی ۶ صبح الی ۲۴)، از حضور بازرسان این سازمان در فرودگاه های سراسر کشور خبر داد و افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا قصور در خدمت رسانی شایسته به مردم، بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری در سریع ترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی در فارس
  • جابه جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی / نوروز با طعم برنامه‌های فرهنگی
  • جابه جایی بیش از ۸۱ هزار مسافر توسط ناوگان مسافری استان مرکزی
  • جابجایی بیش از دو میلیون مسافر دریایی در هرمزگان
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • ثبت ترابری ۱۱۵ هزار نفر مسافر در بنادر غرب هرمزگان
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند
  • جابه جایی ۶۷ هزار مسافر از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در همدان
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند