Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکواندوکار شایسته تیم ملی نوجوانان ایران با غلبه بر تمامی رقبای خود مدال طلای جهان را به گردن آویخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،به نقل روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه سیزدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان که به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه جریان دارد، امروز جمعه 14 مرداد ماه تکواندوکاران اوزان 63- و 68- کیلوگرم پسران و 55- کیلوگرم دختران به دیدار حریفان خود رفتند که تیم ملی ایران موفق به کسب یک نشان طلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متین  رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم که  49 تکواندوکار حضور داشتند، بعد از یک دور استراحت، «جولس» از فرانسه را در 2 راند و با نتایج  18 بر 7 و 23 بر 17 شکست داد و در ادامه «نیکولوفسکی» از استرالیا را با نتایج  (17 بر 5 و  11 بر یک) پشت سر گذاشت.

رضایی در مرحله یک چهارم نهایی در حالی که راند نخست را 10 بر7 به  «برکای ارر» از ترکیه واگذار کرده بود، در 2 راند بعدی و با نتایج  4 بر 2 برنده و  5 بر 2 برنده  به برتری رسید. وی در مرحله نیمه نهایی «رافئل پاپا» از یونان را با نتایج 17 بر 7 و 12 بر 2 از پیش روی برداشت و حریف نظروف از ازبکستان در فینال شد.

رضایی در مبارزه برای کسب مدال طلا و در دیداری تماشایی در راند اول با نتیجه 10 بر 9 مقابل حریف ازبکستانی خود پیروز شد اما در راند دوم نتیجه را 9 بر 9 واگذار کرد، راند سوم نماینده شایسته کشورمان کار را تمام کرد و 3 بر 2 پیروز شد و چهارمین مدال طلای ایران در این رقابت ها را به دست آورد.

فرشته فتحی دیگر نماینده کشورمان در روز چهارم رقابت ها بود که در دیدار اول برابر«نیکا کاراباتیچ»  حریفی از کرواسی بازی را واگذار کرد.

تیم ملی ایران تا پایان روز چهارم  این دوره از مسابقات موفق به کسب 4 مدال طلا و یک نقره شده است. سوگند شیری، مبینا نعمت زاده، ابوالفضل زندی و متین رضایی 4 مدال طلا و پرنیا سلمانی هم یک مدال نقره برای تیم کشورمان کسب کردند.

سیزدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان تا روز یکشنبه شانزدهم مردادماه در شهر «صوفیه» کشور بلغارستان جریان خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تکواندو تکواندو قهرمانی جهان تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

لازم به ذکر است که جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. همچنین تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

کد خبر 6086279

دیگر خبرها

  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا