Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@11:18:57 GMT

پیروزی سپاهانی‌ها مقابل خوشه طلایی‌

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۹۷۵۸

تیم فوتبال سپاهان در دیداری دوستانه خوشه طلایی را شکست داد

سپاهان در دیداری تدارکاتی پیروز شد.

به گزارش طرفداری به نقل از ایسنا، سپاهانی‌ها در ادامه آماده سازی خود، در دیداری دوستانه امروز عصر(جمعه، ۱۴ مرداد) در ورزشگاه نقش جهان به مصاف خوشه طلایی ساوه‌ رفت که این دیدار با پیروزی چهار بر صفر شاگردان مورایس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیدمحمد کریمی روی شوت از پشت محوطه جریمه، رامین رضاییان از روی ضربه کاشته، شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی در نیمه اول و محمد نژادمهدی در اواخر بازی، دروازه شاگردان پاشازاده را باز کردند.

 

خوشه طلایی در نیمه اول یک گل وارد دروازه سپاهان کرد که این توپ توسط داور آفساید اعلام شد.

 

مانوئل فرناندز و نیلسون جونیور بازیکنان خارجی سپاهان از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا کردند.

 

اخبار داغ 

مربی برزیلی، تمرینات پرسپولیس را به دست گرفت / عکس فرشید اسماعیلی در قطر جراحی شد + عکس اختصاصی طرفداری پیر امریک اوبامیانگ گزینه جدید چلسی برای تقویت خط حمله پیتر فیشر: سادیو مانه کدام خری است؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خوشه طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی

هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی ذوب‌آهن اصفهان مقابل آلومینیوم اراک ادامه یافت.

به گزارش مشرق، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (یکشنبه) برگزارکننده دیداری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بودند، مسابقه‌ای که در پایان به برتری ۲ بر صفر ذوب‌آهن انجامید.

گل اول تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۲+۹۰ توسط فردین یوسفی روی پاس ارشیا سرشوق به ثمر رسید. نکته جالب توجه اینکه هر گلزن و سازنده گل تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۶۹ وارد زمین شدند و با حضورشان در میدان زمینه پیروزی شاگردان محمد ربیعی را فراهم آوردند. البته این پایان کار نبود و تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۸+۹۰ با گلزنی محمدجواد محمدی اختلاف را به دو گل رساند و پیروزی‌اش را شیرین‌تر کرد.

با پیروزی در این بازی ذوب‌آهن اصفهان ۳۳ امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد. آلومینیوم اراک نیز با ۳۰ امتیاز به رده دهم جدول تنزل یافت.

قضاوت بازی ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک برعهده سعید رحیمی‌مقدم بود. او در این مسابقه به فریبرز گرامی، ارشا سرشوق و محسن آذرباد از ذوب‌آهن و امیر نوری و احمد گوهری از آلومینیوم کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • یک گل شصت متری در سکوت مطلق!
  • بازگشت سپاهان مقابل ملوان در دیداری هیجان انگیز/ قوی سپید کم آورد
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • پیروزی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از مزارع کشاورزی خرمشهر
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول