Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ اخبار مهم ورزشی در ۱۴ مردادماه را در زیر می خوانید:

مهدی: باشگاه‌ها می‌توانند به تیم امید بازیکن ندهند!

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: باتوجه به اینکه دستورالعملی برای در اختیار گذاشتن بازیکنان باشگاهی به تیم امید وجود ندارد، باشگاها می‌توانند بازیکنان خود را در اختیار این تیم قرار ندهند! تلاش کردیم تعامل ایجاد کنیم که متاسفانه به هر دلیلی این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

«نیلسون جونیور» به سپاهان پیوست

یک مدافع برزیلی به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوست. ادامه خبر را اینجا بخوانید.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کامرانی‌فر: تفرقه در تیم ملی خط قرمز تلقی ما می‌شود/مجلس نقش نظارتی دارد و فدراسیون فوتبال پاسخگو است

دبیرکل فدراسیون فوتبال هرگونه مداخله مجلس یا دولت در امور این فدراسیون را رد کرد و گفت: فدراسیون فوتبال منطبق با قواعد بین المللی و اساسنامه خودش به صورت کاملا مستقل اداره می‌شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اختصاصی ایرنا؛سجادی: اگر شرکت توسعه خادم ورزش نشود منحل خواهد شد؛ نیازمند انضباط مالی در فدراسیون‌ها هستیم

وزیر ورزش و جوانان خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را یکی از چالش‌های خود در وزارت ورزش خواند و گفت: اگر شرکت تجهیز و توسعه محل خدمت به ورزش نشود، به سمت منحل کردن آن خواهیم رفت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مهاجم مورد علاقه گل محمدی به الفیصلی عربستان پیوست

«کاسیانو دیاز» مهاجم مورد علاقه «یحیی گل‌محمدی» که مذاکرات متعددی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام داده بود در نهایت به الفیصلی عربستان پیوست. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

توقف استقلال مقابل هوادار در دیداری تدارکاتی؛ کی‌روش مامور امنیتی ساپینتو شد

تیم فوتبال استقلال روز (جمعه) در دیداری تدارکاتی مقابل هوادار به تساوی یک بر یک رضایت داد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

جایگاه تیم فوتبال زنان ایران در رنکینگ فیفا ثابت ماند

جایگاه تیم فوتبال زنان ایران در جدیدترین رده‌بندی فیفا تغییر نکرد و این تیم همچنان در رتبه هفتادم جهان و چهاردهم آسیا قرار دارد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس استقلال پرسپولیس یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس استقلال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس استقلال پرسپولیس یحیی گل محمدی ادامه خبر را اینجا بخوانید تیم فوتبال گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید

به گزارش "ورزش سه"، مشکلاتی که از روز فینال جام جهانی زنان و ‏حرکت جنجالی لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ‏اسپانیا، گریبان‌گیر این فدراسیون شده ظاهرا تمامی ندارد. ‏

درحالیکه به نظر می‌رسید در هفته پیش رو شاهد برگزاری انتخابات ‏فدراسیون هستیم تا فوتبال اسپانیا سرانجام به آرامش برسد امروز ‏دادگاه عالی ورزش ‏CAS‏ حکم کرد که روند برگزاری انتخابات باید از نو ‏آغاز شود. علت این دستور این بود که میگل گالان علیه روند انتخابات ‏به ‏CAS‏ شکایت کرده و مدعی نقض حقوقش شده بود. ‏

گالان رئیس کمیته ملی مربیان فوتبال اسپانیا و از اعضای مجمع ‏فدراسیون فوتبال این کشور است. کمیسیون انتخابات فدراسیون ‏فوتبال اسپانیا از شکایت گالان و حکم ‏CAS‏ شاکی است. این ‏کمیسیون پیش از این مدعی شده بود گالان اطلاعات ناقصی در ‏اختیار ‏CAS‏ قرار داده ولی این دادگاه اعتراض‌ها را نپذیرفت. ‏

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی