Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  صدای ایران، جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف آثار باستانی دوره هزاره اول پیش از میلاد در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی صلوات شهرستان مشگین‌شهر خبر داد.


پاسگاه انتظامی صلوات شهرستان مشگین‌شهر هنگام گشت‌زنی انتظامی در مسیر روستای قورت‌تپه به چند حفار غیرمجاز برخورد کردند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حفار غیرمجار

وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از محل فعالیت حفاران غیرمجاز موفق به کشف یک عدد کوزه سفالی و سنگ دایره‌ای شکل شبیه دانه تسبیح که دارای قدمت تاریخی است، شدند.


جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری ۶ حفار غیرمجاز در این عملیات ادامه داد: کارشناسان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قدمت آثار باستانی اشیای کشف‌شده را مربوط به دوره هزاره اول پیش از میلاد اعلام کردند.

تقوی ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه شهروندان و احساس مسؤولیت آنان در قبال حفظ آثار فرهنگی و باستانی بیان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم هرگونه اخبار و تحرکات مشکوک و مجرمانه را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام مسجد پارک قیطریه مشخص شد (فیلم)

 

منبع: چندثانیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش زاکانی به وجود آثار باستانی در محل مدنظر ساخت مسجد در پارک قیطریه (فیلم) ساخت مسجد در پارک قیطریه برای نماز یا خودنمایی مذهبی؟/ مسجدی که بدون رضایت وقف‌کنندگان ساخته می‌شد! (فیلم) زیر پارک قیطریه یک‌محوطه باستانی‌است؛ این نه شایعه‌است و نه شوخی (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کباب باستانی با گوسفند 17 کیلویی (فیلم)
  • نام مسجد پارک قیطریه مشخص شد (فیلم)
  • پلمب کارگاه تولید داروهای غیرمجاز در ساوجبلاغ
  • اهدای ۵۰ هکتار از اراضی میرکندی مشگین شهر به موکب حضرت معصومه
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • کشف محموله قرص ‌غیرمجاز در هندیجان
  • رژه خودرویی و تجمع مردم مشگین‌شهر در حمایت از سپاه پاسداران
  • برادران نفیس قرآن
  • نجات ۲۶ شهروند گرفتار در ارتفاعاتِ مارشک مشهد
  • برگزاری رویدادی در حوزه ژنتیک با حمایت ۴ دانشگاه بین‌المللی/ایران با قدمت ۵ هزار ساله علم ژنتیک