Web Analytics Made Easy - Statcounter



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان با اشاره به نبش قبر مجید عبدالباقی در محله عطاآباد شهر دهاقان گفت: هویت این افراد بلافاصله شناسایی شد، و پس از انجام نیابت قضایی، افرادی که ساکن آبادان بوده‌اند دستگیر شدند.

به گزارش فارس، مرتضی رعیتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان با اشاره به نبش قبر مجید عبدالباقی در محله عطاآباد شهر دهاقان اظهار داشت: این اقدام توسط دو نفر که اهل آبادان بوده‌اند با هدف این‌که آیا فرد مدفون مجید عبدالباقی است یا خیر، انجام شده و افراد مذکور پس از این اقدام به آبادان بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که هویت این افراد بلافاصله شناسایی شد، گفت: پس از انجام نیابت قضایی، افرادی که ساکن آبادان بوده‌اند دستگیر شدند.

رعیتی افزود: در این خصوص یک پرونده نبش قبر در شهرستان دهاقان برای این دو متهم تشکیل شده و در جریان رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان گفت: افراد دستگیرشده نسبت فامیلی با قاتلان مجید عبدالباقی دارند.

وی همچنین مطرح کرد: فعلاً این افراد پس از اخذ ضمانت آزاد هستند.

قبر وی درساعت تقریبی ۲:۳۰دقیقه بامداد پنجشنبه ۶ مردادماه توسط یکی از اعضای خانواده جانباختگان مترو پل نبش شد و این فرد پس از باز کردن کفن مجید عبدالباقی و گرفتن فیلم از جسد وی مجددا قبر را به حالت اولیه در آورد و به آبادان بازگشت.

دراین رابطه پرونده قضایی تشکیل شد و بادستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب آبادان بازپرس حمیدرضا قارایی، متهم به نبش قبر در مخفیگاهش در آبادان شناسایی ودستگیر شد وموضوع در دست بررسی است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اعدام پدر شاهزاده سرین + عکس

به گزارش  صدای ایران به نقل از میزان، "شاهزاده سرین" به اتهام توهین به مقدسات بازداشت شد. متهم سرین کرتیس، فرد هتاک به مقدسات، که در ویدیوهایی که از خود منتشر می‌کرد خود را شاهزاده سرین خطاب می‌کرد با پیگیری ضابط قضایی در استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

متهم پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت پس از معرفی به زندان، جهت ادامه تحقیقات در اختیار ضابط قرار گرفت.

عکس زیر را بیسیمچی مدیا در فضای مجازی منتشر کرد

دیگر خبرها

  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • اعدام پدر شاهزاده سرین + عکس
  • لحظه اعدام پدر شاهزاده سرین + عکس
  • «شاهزاده سرین» در کرج بازداشت شد
  • شاهزاده سرین بازداشت شد
  • شاهزاده سرین به اتهام توهین به مقدسات بازداشت شد
  • شاهزاده سرین بازداشت شد + عکس
  • فرد هتاک به مقدسات مشهور به «شاهزاده» در کرج بازداشت شد
  • «شاهزاده سرین» بازداشت شد + جزییات
  • دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری خود تحقق شعار سال را دنبال کنند