Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@10:16:30 GMT

ماجرای عجیب نبش قبر مجید عبدالباقی/ عوامل دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۱۱۵۷

ماجرای عجیب نبش قبر مجید عبدالباقی/ عوامل دستگیر شدند

حجت الاسلام والمسلمین جعفری اظهار کرد: نبش قبر مجید عبدالباقی در شهرستان دهاقان توسط ۲ فرد انجام شده است.

وی افزود: این افراد بعد از نبش قبر به آبادان بازگشتند که پس از شناسایی دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری اصفهان در مورد انگیزه این افراد از نبش قبر گفت: این افراد که با متوفی نسبت فامیلی دارند برای اینکه متوجه شوند آیا جسد دفن شده متعلق به مجید عبدالباقی است یا نه، اقدام به نبش قبر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری بیان کرد: برای ۲ نفر به اتهام نبش قبر در دادسرای شهرستان دهاقان پرونده تشکیل شده است.

ساختمان متروپل آبادان، دوم خرداد ۱۴۰۱ ریزش کرد و  ۴۳ کشته، ۳۷ مصدوم و ۳۸ مفقودی به جا گذاشت. در این حادثه گفته شد که حسین عبدالباقی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره هلدینگ عبدالباقی و مالک ساختمان متروپل آبادان هم در میان کشته‌شدگان بوده است و اشک‌های مجید عبدالباقی برادر او در سوگ وی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

مجید عبدالباقی، برادر حسین عبدالباقی مالک و سازنده ساختمان متروپل آبادان نیز اول مرداد به ضرب گلوله به قتل رسید.

منبع: ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: نسبت فامیلی نبش قبر مجید عبدالباقی مجید عبدالباقی نبش قبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز استان خبر داد و گفت : متهم ۱۷ ساله در محل ارتکاب جنایت دستگیر شد .

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۰ دوشنبه ششم فروردین و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری میان چند نفر در شهرک مسکن کرمانشاه، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران کلانتری ۲۲ ظفر مشخص شد درگیری میان ۴ نفر رخ داده که یکی از آن‌ها با سلاح سرد ۳ نفر دیگر را مجروح کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به دستگیری فرد مهاجم در صحنه درگیری و انتقال افراد مجروح به مراکز درمانی گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد یکی از افراد زخمی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه طبق اظهارات افراد حاضر در محل درگیری، اختلاف حساب میان این ۴ نفر عامل ایجاد درگیری بوده است، گفت: متهم دستگیر شده برای مشخص شدن علت دقیق حادثه تحت بازجویی قرار دارد.

کد خبر 739474

دیگر خبرها

  • افشاگری حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و صبح جمعه
  • تفاوت زمان شروع آلرژی بهاره در کشور/ شایع‌ترین علام آلرژی فصلی
  • یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک بهبهان دستگیر شد
  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در بروجرد دستگیر شدند
  • ماجرای نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی چه بود؟
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد