Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محسن‌نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال برای نخستین بار در رقابت‌های جهانی حضور خواهم داشت. در حال حاضر تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی سپری کرده تا به آمادگی کامل برسم.

وی بیان کرد: پیشتر در رده جوانان تجربه خوبی را در آوردگاه جهانی داشته‌ام، امسال نیز با توجه به اینکه در رده بزرگسالان این تجربه را کسب می‌کنم به دنبال آن هستم تا پله به پله موفقیت خود را ادامه دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت‌های جهانی با کمک سرمربی و کادر فنی تیم ملی تا حدودی از حریفان اصلی خود آنالیز و از آنان شناخت کافی پیدا کرده‌ام تا بتوانم با کسب مدال شادی را برای مردم به ارمغان بیاورم.

عنوان‌دار وزن ۶۰کیلوگرم کشتی فرنگی ادامه داد: در کشتی فرنگی با توجه به تعدد مدعیان و همچنین وجود تک ستاره‌های کشورها همیشه دارای جذابیت دوچندان است. مهم‌ترین حریفان جهانی من در وزن ۶۰ کیلوگرم در صربستان نمایندگان کشورهای مولداوی، ژاپن، کوبا و قزاقستان هستند.

محسن‌نژاد گفت: امیدواریم با آمادگی و قرار گرفتن در شرایط ایده‌آل بتوانیم قهرمان این دوره از رقابت‌های جهانی شویم. غیبت روسیه در واقع هیچ تاثیری در مسابقات جهانی ندارد بلکه در کشتی فرنگی همه کشورها به نوعی مدعی هستند.

دارنده مدال نقره و برنز زیر ۲۳سال قهرمانی جهان اضافه کرد: به دنبال آن هستم تا در رقابت‌های جهانی امسال با تمام قدرت ظاهر شوم و خوشرنگ ترین مدال را برای کشورم کسب کنم. به طور قطع مدال امسال در روند موفقیتم در سال‌های آتی (جهانی و المپیک) تاثیرگذار خواهد بود چرا که پله به پله موفقیت خود را ادامه می‌دهم تا بتوانم برای پوشیدن ۲بنده تیم ملی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به هدف نهایی خود برسم.

ملی‌پوش تیم ملی در صربستان با اشاره به اینکه در رقابت‌های قهرمانی آسیا در مغولستان از ناحیه دنده آسیب دیدید؛ آیا این مصدومیت برطرف شده است گفت: خوشبختانه این آسیب دیدگی برطرف شده و تمرینات خود را با قدرت تا ۵۰ روز مانده به پیکارهای جهانی در بلگراد ادامه می‌دهم. تا رقابت‌های جهانی سه مرحله اردوی آمادگی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است که مرحله نخست آن از هفتم تا ۱۸ مرداد ماه ادامه دارد.

مسابقات جهانی از ۱۰ تا ۱۸ سپتامبر (۱۹ تا ۲۷ شهریور) در شهر بلگراد پایتخت صربستان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها کشتی فرنگی اتحادیه جهانی کشتی کشتی مولداوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی اتحادیه جهانی کشتی کشتی کشتی فرنگی اتحادیه جهانی کشتی کشتی مولداوی رقابت های جهانی کشتی فرنگی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام حسینی المپیک را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر، کوروش باقری در مورد عدم اعزام الهام حسینی به مسابقات جام جهانی تایلند گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که امروز انجام شد با رکوردهای مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود.

وی گفت: البته حسینی بعد از آسیب دیدگی تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی شد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد. با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ ساز و عنوان دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

کد خبر 6063909 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی المپیک را از دست داد
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • برترین گل‌های هر یک از رقابت‌های المپیک و جام جهانی مردان در 20 سال اخیر / فیلم
  • رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی
  • رقابت سخت ۷۴ کیلو‌ها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • رقابت سخت ۷۴ کیلوها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!
  • سال، سال والیبال نبود