Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای فاروج- شیروان- بجنورد- آشخانه- چمن بید- جنگل گلستان و بالعکس در روز دوشنبه هفته جاری اعمال می شود.  

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس تردد کامیون ها و کشنده ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هفت تا ۲۲ در این بزرگراه ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اسپیدکار گفت: از رانندگان ناوگان سنگین باری انتظار می رود به محدودیت های ترافیکی در این مسیر بزرگراهی توجه داشته باشند تا از بروز مشکل جلوگیری شود.  

وی ادامه داد: نیروهای پلیس راهور به همراه کلیه تیم های انتظامی پلیس خراسان شمالی به صورت آماده باش صد در صد در مراسم عاشورای حسینی حضور دارند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی ضمن تشکر از همکاری عوامل انتظامات تکایا و هیات های مذهبی با پلیس راهور افزود: تمامی گروه‌های انتظامات هیات‌ها و تکایا با آموزش‌هایی که فرا گرفته اند، معابر را به جهت روان سازی ترافیک آماده کنند.

خراسان شمالی در شمالشرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.  

برچسب‌ها بجنورد پلیس راهور ناجا خراسان شمالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد پلیس راهور ناجا خراسان شمالی بجنورد پلیس راهور ناجا خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد

نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش فارس، نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان پیش بینی می‌شود.

همچنین در روز سه‌شنبه مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای گیلان، مازندران و گلستان شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.

این شرایط روز چهارشنبه در سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استانهای گلستان و چهارمحال و بختیاری تداوم دارد.

بر این اساس؛ سازمان امداد و نجات از شهروندان درخواست کرد تا از حضور در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است