Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاودان زاده گفت: با توجه به اینکه قبل از محرم جلسه توجیهی جهت ارائه برنامه و راهکار و رعایت نکات بهداشتی با حضور امام جمعه ، مسئولان اداری و انتظامی شهرستان و هیئت‌های مذهبی و توصیه‌های تاکیدی شبکه بهداشت و درمان، ولی متاسفانه در بازدید‌های صورت گرفته از هیئات عزاداری شهر‌های باغملک، صیدون و قلعه تل باز هم مشاهده شد که رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار پایین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی از مسئولین هیئت‌های عزاداری و عزاداران حسینی درخواست کرد که با رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک، از به خطر افتادن سلامتی خود، دخانواده و دیگر افراد جامعه جلوگیری نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک می گوید: انتظار میرفت و میرود که مسئولان هیئت‌ها، واعظین و سخنرانان، مردم شرکت کننده در عزاداری را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و زدن واکسن دعوت نمایند و همچنین به ترغیب مردم به زدن واکسن دوز یادآور اقدام نمایند.

این مقام مسئول گفت: با توجه به درگیر شدن شهرستان به سویه جدید کرونا، برای دریافت نوبت یادآور واکسن به مراکز بهداشتی محل خود مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماسک زدن کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح بویژه سپاه علیه رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: عملیات وعده صادق حمله ترکیبی عجیبی بود که دشمنان را برای همیشه ناکام و مأیوس کرد و باعث شد کسانی که گاهی اوقات مأیوس می‌شدند، راه و مکتب شهید سلیمانی را بدانند و قوت بگیرند.

امام جمعه موقت دیر افزود: از همه نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران که با جمع آوری و هم افزایی قدرت نظامی ایران، نه تنها امنیت کشور و منطقه بلکه همه مسلمانان را افزایش دادند.

سعیدی با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران، بیان کرد: این نهاد مقدس از بدو تأسیس تاکنون هرجا که نظام اسلامی و مردم به حراست و دفاع نیاز داشته اند، ایستاده و مکرراً پوزه دشمن را به خاک مالیده است.

وی افزود: سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق یک سیلی محکم با رعایت همه ضوابط و شرایط و زدن اهداف با دقت و مقدار به رژیم صهیونیستی زد و شهامت و شجاعت از خود نشان داد.

امام جمعه موقت دیر گفت: امروز رژیم صهیونیستی و حامیان آنها با هر دری می‌زنند تا این شکست را جبران کنند اما نتوانسته و نخواهند توانست.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق دستاوردهای زیادی داشت که آثار این عملیات تا ظهور امام زمان (عج) روز به روز بیشتر نمایان می‌شود، خاطرنشان کرد:

سعیدی افزود: سپاه پاسداران از تأسیس تاکنون علاوه بر مجاهدت در دوران دفاع مقدس، در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی و … نیز مجاهدت‌های زیادی داشته و دارد.

وی با بیان اینکه سپاه همواره مورد هجمه دشمنان است، یادآور شد: همه باید هوشیار باشیم و بدانیم که طبق فرموده امام، اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

خطیب نمازجمعه دیر با اشاره به روز بزرگداشت سعدی، گفت: ایرانی‌ها نه تنها در خود کشور بلکه در سرتاسر جهان همیشه نخبگان و نیروهایی داشته اند که در عرصه‌های مختلف بویژه ادبیات زبانزد خاص و عام بوده اند.

وی با گرامیداشت روز شهدای ورزشکار، بیان داشت: ما نیروهایی داشته و داریم که تا جان پای ارزش‌ها ایستاده اند خصوصاً در شهدای ورزشکار؛ قهرمان کسی است که در اوج توانمندی و قدرت، ظرفیت خود را پای دین خرج کند و او را غرور نگیرد.

سعیدی با اشاره به روز انقلاب فرهنگی گفت: انقلاب فرهنگی باید عملیاتی شود که شده است اما نیازمند به اجرای آن هستیم.

امام جمعه موقت دیر با اشاره به سالروز اصلاح قانون اساسی، عنوان کرد: کسانی که از اصلاح قانون و اصلاحات دم می‌زنند باید نظرشان عبور از وضعیت موجود به وضعیت بهتر باشد نه اینکه هم صدا با خارج نشینان با این شعار بخواهند به نظام اسلامی ضربه بزنند.

وی درباره سالروز وفات عبدالعظیم حسنی، ابراز کرد: یکی از آثار حضور این شخصیت بزرگ در شهر ری و زندگی مومنانه او، ترویج فرهنگ حسینی است.

سعیدی با اشاره به هفته سلامت و تقدیر از تلاش‌های بهداشت و درمان شهرستان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از طریق ۵ مرکز جامع سلامت و ۶ پایگاه اورژانس و بیمارستان امام هادی (ع) به مردم شهرستان دیر خدمات ارائه می‌دهد که به شکرانه نعمت انقلاب اسلامی است اما این خدمات در شأن مردم نیست و باید بیشتر شود و نیاز به توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی به این شهرستان است.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی و ناوگان اعزام بیماران اورژانسی، ابراز کرد: بخش سی سی یو در شهرستان راه اندازی شود و برای حضور پزشکان متخصص از ظرفیت‌های موجود بویژه شرکت‌های پیرامونی استفاده و بیشتر به حوزه سلامت رسیدگی شود.

خطیب نمازجمعه دیر خواستار رسیدگی جدی شهرداری‌ها به وضعیت پسماند و معدن زباله شد و بیان کرد: وجود حیوانات ولگرد بویژه سگ در سطح شهر آزار دهنده است و انتظار است سلامت مردم مورد توجه قرار گیرد و دستگاه‌های متولی در این زمینه اقدامی انجام دهند.

کد خبر 6082663

دیگر خبرها

  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • تصویر عزاداری زن فلسطینی، عکس خبری برگزیده سال شد
  • حرایم بهداشتی دامپروری نیاز به بازبینی دارد
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • آیین تکیه خوانی، سنت عزاداری و علم کشی
  • آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش