Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس آخرین رنگبندی‌ها هنوز ۴ شهرستان گیلان قرمز کرونایی اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز گفت: شهرستان‌های رودسر، سیاهکل، صومعه سرا و ماسال در ردیف شهر‌های قرمز کرونایی قرار گرفتند و شهرستان‌های آستانه اشرفیه، تالش و املش زرد و مابقی شهر‌های گیلان در ردیف شهر‌های نارنجی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکترفردین مهرابیان افزود: هفته قبل شهرستان‌های لاهیجان، رودبار و شفت قرمز کرونایی بودند که این هفته به نارنجی تغییر رنگ دادند و شهر‌های صومعه سرا، ماسال و سیاهکل نارنجی بودند که امروز به قرمز کرونایی تغییر رنگ دادند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قرمز کرونایی وضعیت زرد کرونایی وضعیت آبی کرونایی وضعیت نارنجی کرونایی قرمز کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تند شیخ رائد صلاح خطاب به صهیونیست‌ها؛ اگر ۱۰۰۰ گاو قرمز هم قربانی کنید...

به گزارش همشهری‌آنلاین، شیخ «رائد صلاح» رئیس جنبش اسلامی در داخل سرزمین‌های اشغالی در اظهاراتی با استناد به آیه «سبحان الذی أسری بعبده لیلاً من المسجد الحرام إلی المسجد الأقصی» گفت: اگر صهیونیست‌ها هزار گاو قرمز قربانی کنند و خون آن در مقابل مسجدالاقصی ریخته شود، این امر حقیقت ابدی این مکان مقدس را تغییر نخواهد داد.

وی در ویدیویی که مرکز رسانه‌ای فلسطین آن را منتشر کرد، در واکنش به یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس که آخرین آن‌ها «دعوت به قربانی کردن در مقابل پاداش‌های بزرگ» است، تاکید کرد: این روزها صحبت‌ها در مورد مساله گاو قرمز و قربانی کردن آن و آثارش بر مسجدالاقصی زیاد شده است، طبیعتا تحلیل‌های مختلفی در مورد این موضوع ارائه شده و در رسانه‌های بین‌المللی نیز جنبه جهانی به خود گرفته است.

اخیرا یک گروه تندرو صهیونیستی موسوم به «بازگشت به کوه هیکل» در فراخوانی اعلام کرده هر کس بتواند در روز عید«پسح» داخل مسجدالاقصی قربانی کند ۵۰ هزار شکل(واحد پول) پاداش دریافت خواهد کرد.

شیخ صلاح خاطرنشان کرد: مسجدالاقصی مورد اشغال صلیبی‌ها قرار گرفت و در آن روزها مصلی مروانی را به اصطبلی برای اسب‌های خود تبدیل کردند و حفره‌هایی در ستون‌های مصلی ایجاد کردند و اسب‌های خود را به آن ستون‌ها می‌بستند.

شیخ «رائد صلاح»

وی افزود: طبیعتا آن اسب‌ها فضولات خود را در آن مصلی انداختند، من این سوال را مطرح می کنم که آیا این امر واقعیت مسجد مبارک الاقصی را تغییر داد؟ آیا فضولات اسب‌ها واقعیت را تغییر داد؟ جواب روشن است مسجدالاقصی همان مسجدالاقصی ماند و تا رو زقیامت نیز تغییر نخواهد کرد.

رئیس جنبش اسلامی در سرزمین‌های اشغالی گفت: اتفاق دیگری نیز رخ داد، صلیبی‌ها قبه الصخره را به کلیسا تبدیل کردند و حفره ای شکل در آن ایجاد کردند و خوک‌ها را بر روی صخره قرار می‌دادند و سرهایشان را می‌بریدند تا خون آن‌ها در آن حفره ریخته شود. آیا خون آن خوک‌ها واقعیت و حقیقت مسجدالاقصی را تغییر داد؟ جواب روشن است؛ مسجدالاقصی، مسجدالاقصی ماند و تا روز قیامت نیز تغییر نخواهد یافت.

شیخ صلاح در ادامه خاطرنشان کرد: به همین دلیل با اطمینان کامل می‌گویم، فرض کنیم گاوی کاملا قرمز متولد شد و خون آن در نزدیکی مسجدالاقصی ریخته شد؛ آیا این امر واقعیت مسجدالاقصی را تغییر می‌دهد؟ به‌رغم ریختن خون گاو قرمز، مسجدالاقصی تا روز قیامت مسجدالاقصی خواهد ماند.

کد خبر 845825 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان
  • جدیدترین خبر درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / ثبت پاک‌ترین آسمان در قزوین
  • جدیدترین جزئیات درباره تعطیلی پنجشنبه ها | بانک ها مستثنی شدند | تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؟ + فیلم
  • جدیدترین رتبه جهانی دانشگاه تهران/ جایگاه نخست ملی در مهندسی
  • کنایه تند شیخ رائد صلاح خطاب به صهیونیست‌ها؛ اگر ۱۰۰۰ گاو قرمز هم قربانی کنید...
  • اگر ۱۰۰۰ گاو قرمز هم قربانی کنید، واقعیت مسجدالاقصی را تغییر نخواهید داد
  • رتبه دانشگاه صنعتی شریف در جدیدترین رتبه‌بندی موضوعی کیو اس