Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی با بیان اینکه ۱۷۸ مرکز نیکوکاری در استان فعال است، اظهار کرد: ۱۴۹ مرکز نیکوکاری عمومی و باقی مانده مراکز تخصصی در حوزه زکات و اشتغال و غیره هستند.

وی گفت: اکنون ۷۲ آشپزخانه برای اطعام نیازمندان تا پایان محرم و صفر در خراسان‌شمالی فعال خواهند بود و روزانه بین نیازمندان غذای گرم توزیع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی با بیان اینکه این اقدام به منظور اجرای طرح اطعام حسینی انجام می‌شود، افزود: روزانه تا پایان محرم و صفر در این آشپزخانه‌ها غذای گرم طبخ و توسط خیران و مراکز نیکوکاری بین مردم نیازمند توزیع می‌شود.

الهی راد ادامه داد: سال گذشته ۸۵۰ هزار وعده غذای گرم و ۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در محرم و صفر بین نیازمندان توزیع شد.

وی در پایان بیان کرد: با کمک خیران امیدواریم سال جاری میزان بسته‌های معیشتی و غذای گرم را افزایش دهیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: اطعام حسینی آشپزخانه های اطعام حسینی بسته های کمک معیشتی در بجنورد محرم بجنورد مراکز نیکوکاری در خراسان شمالی خراسان شمالی غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم بین نیازمندان خوزستان

دریافت 48 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور در مراسم سفره افطار ۲۰۰ متری منطقه زویه اهواز از این کار خیران تمجید کرد.

کد خبر 6063258

دیگر خبرها

  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • ۲۷ هزار حامی سرپرستی ایتام خراسان شمالی را برعهده دارند
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم بین نیازمندان خوزستان
  • پویش اطعام مهدوی در استان
  • اطعام ۱۰ میلیون نفر در ۱۴ روز