Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پلیس ، سرهنگ محمودی روز شنبه ضمن تسلیت این ایام از پیش‌بینی تمهیدات ترافیکی ویژه برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام محرم که یادآور شهادت ۷۲ تن از یاران باوفای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است شیفتگان آن حضرت به عزاداری پرداخته و ارادت قلبی خود را به ساحت پاک و مقدس آن امام همام به منصه ظهور می گذارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور غرب استان گفت: از مسئولان و ‌عموم شهروندان انتظار داریم در جهت ایمنی تردد عابرین و توجه بیشتر رانندگان به تردد عابرین پیاده در سطح راه به خصوص شب‌ها ، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

محمودی گفت: از تداخل خودروها به داخل جمعبت هیئات خودداری و در روز تاسوعا و عاشورا از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند و ظرفیت معابر را برای تردد هیئات عزاداری باز نگه دارند.

وی با بیان اینکه شهروندان در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از معابر مجاور و جایگزین استفاده کنند، اظهار کرد: همچنین از توقف در محدوده ۱۰۰ متری تکایا، مساجد و هیئات خودداری کنند.

محمودی گفت: با توجه به اینکه تجمع ه‍یئات و عزاداران در شهرستان‌های غرب استان تهران در مساجد، تکایا و مقابل امامزاده‌ها است محدودیت‌های ترافیکی در معابر منتهی به این اماکن را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی پیرامون محدودیت‌های ترافیکی شهرستان شهریار افرود: با توجه به اینکه تجمع هیئات در أین شهرستان امامزاده اسماعیل است از ساعات هفت صبح تا پایان مراسم در ایام تاسوعا و عاشورا از ابتدای خیابان ولیعصر و از سه راهی کیومرثیه به سمت میدان امام (ره)، از میدان امام به سمت امامزاده اسماعیل مسدود و دارای محدودیت ترافیکی است و از رانندگان تقاضامندیم در این ایام تا پایان مراسم عزاداری از معابر مجاور و جایگزین استفاده کنند.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا ماه محرم عاشورای حسینی شهرستان شهریار استان تهران پروندهٔ خبری تکیه ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا ماه محرم عاشورای حسینی پلیس راهور ناجا ماه محرم عاشورای حسینی شهرستان شهریار استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان

سرهنگ علی اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاورمردان ارتش و تقدیر و تشکر از همشهریان به پاس همکاری همیشگی در مراسم‌های مختلف اظهار کرد: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش محدودیت‌های تردد و ممنوعیت‌های توقف اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت یک بامداد ۲۹ فروردین تا پایان مراسم توقف هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان فرایبورگ، خیابان فیض، ضلع شمالی و جنوبی خیابان آزادگان و دورتادور میدان بسیج ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: همچنین از ساعت ۶ صبح فردا، تردد هرگونه وسیله نقلیه از تقاطع‌های آزادی- فرایبورگ، شیخ صدوق- سعادت آباد، فرایبورگ- سعادت آباد، فیض خیابان آیت الله حاج آقا رحیم ارباب به سمت میدان بسیج و گلستان معطر شهدا و همچنین کلیه خروجی‌های بزرگراه شهید همت و میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا ممنوع خواهد بود.

وی گفت: شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6079401

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اهواز
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • محدودیت های ترافیکی ویژه رژه نیروهای مسلح در ساری