Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@16:22:45 GMT

◄ افزایش ۲۸ درصدی مسافران هوایی در خرداد ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۵۴۰۳

◄ افزایش ۲۸ درصدی مسافران هوایی در خرداد ۱۴۰۱

تین نیوز

مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از افزایش ۲۸ درصدی اعزام و پذیرش مسافر از فرودگاه‌های کشور در خرداد امسال در مقایسه با اردیبهشت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  وزارت راه و شهرسازی، بر اساس این گزارش، پرترددترین مسیر در پرواز‌های خارجی در خرداد ۱۴۰۱ مسیر نجف- مشهد با تعداد ۱۷۹ پرواز بوده و ۸۰ درصد نشست و برخاست پرواز‌های بین المللی در چهار فرودگاه مشهد، شیراز، اصفهان، و تبریز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش شرکت فرودگاه‌ها؛ پرواز‌های بین المللی فرودگاه‌های تحت نظارت یا مالکیت شرکت در خرداد ۱۴۰۱ نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست، اعزام و پذیرش مسافر و ارسال و پذیرش بار و پست ۱۰۰ درصد افزایش وجود داشته است.

طبق گزارش منتشر شده کل پرواز‌های فرودگاه‌های تحت نظارت یا مالکیت شرکت در خرداد ۱۴۰۱ نسبت به ماه گذشته در نشست و برخاست ۲ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر۳ درصد و در ارسال وپذیرش بار و پست ۳ درصد افزایش اعلام شده است.

پرواز‌های بین المللی فرودگاه‌های تحت نظارت یا مالکیت شرکت در خرداد امسال نسبت به اردیبهشت در نشست و برخاست ۱۸ درصد، اعزام و پذیرش مسافر ۲۸ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۲۱ درصد افزایش وجود داشته است.

طبق آمار، در خرداد ۱۴۰۱ حداقل ۸۰ درصد نشست و برخاست کل پرواز‌ها به ترتیب در ۹ فرودگاه مهرآباد، مشهد، شیراز، کیش، اهواز، اصفهان، تبریز، بندرعباس و یزد انجام پذیرفته است.

در همین زمینه در بخش پرواز‌های خارجی در خرداد ماه سال جاری نیز به همین میزان یعنی ۸۰ درصد نشست و برخاست در چهار فرودگاه مشهد، شیراز، اصفهان، و تبریز انجام گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پذیرش مسافر تین مشهد فرودگاه مهرآباد مسافران هوایی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران خرداد ۱۴۰۱ نشست و برخاست اعزام و پذیرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علی رضا جهانگیری افزود: پرواز‌های حج از ۶ خرداد برقرار می‌شود و ۳ هزار و ۴۵۰ زائراز استان همدان وکردستان عازم سرزمین وحی می‌شوند.

او تصریح کرد: برای حج عمره هم ۹۰ زائر مقررشده از این فرودگاه عازم بیت الله الحرام شوند.

دیگر خبرها

  • پنج شنبه سیاه فرودگاه‌های فرانسه
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی