Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-24@00:32:04 GMT

رونالدو شرایط بدی را برای تن‌هاخ ایجاد کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۵۹۶۳

رونالدو شرایط بدی را برای تن‌هاخ ایجاد کرد



گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، معتقد است که رفتارهای کریستیانو رونالدو باعث شده است که اریک تن‌هاخ در شرایط بدی قرار بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ جنجال‌ها و حواشی پیرامون تصمیم رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی همچنان ادامه دارد.

تمرکز و توجه تمامی رسانه‌ها معطوف به این بازیکن و حرکات اوست و همین باعث شده است که بارها و بارها سوالات بسیاری درباره شرایط و آینده او از سرمربی هلندی و جدید یونایتد پرسیده شود، موضوعی که از نظر نویل اتفاق درستی برای این تیم نیست و تن‌هاخ را تحت فشار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان سابق یونایتد در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت:« من کمی از رونالدو ناامید شده‌ام چون او باعث شده است که سرمربی این تیم در چنین نشست‌های خبری‌ای حاضر و با چنین سوالاتی روبرو شود.»

او با انتقاد از رفتار رونالدو و صحبت نکردنش در این باره گفت:« او در سن خوبی است و همچنان یکی از بهترین بازیکنان دنیا به حساب می‌آید. چرا او نمی‌تواند خودش این مصاحبه‌ها را انجام دهد؟ ما روز یکشنبه پس از بازی منتظر صحبت او هستیم. آیا او نباید خودش بیاید و به جای این که دیگران را جلو بیاندازد، شخصا با ما صحبت کند؟»

رفتار رونالدو پس از بازی دوستانه برابر رایو وایه‌کانو که با ترک ورزشگاه پیش از سوت پایان بازی همراه بود باعث شد که توجه بسیاری بار دیگر به او جلب شود و سوالات زیادی از تن‌هاخ در نشست‌های خبری پس از این دیدار مطرح شود. هرچند این مربی هلندی تا این جای کار سعی کرده شرایط را آرام و کنترل شده نگه دارد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم

رونالد آرائوخو اعلام کرد مشکلی بین او و گوندوعان وجود ندارد.

طرفداری | رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا معتقد است این تیم باید به جنگیدن ادامه دهد تا با نایب قهرمانی در لالیگا، جواز حضور در سوپرکاپ اسپانیا را کسب کند.

بارسلونا امشب در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید با نتیجه 3-2 شکست خورد. رونالد آرائوخو پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. او پس از این بازی گفت:

گوندوعان؟ با او صحبت کردم و ایلکای از من عذرخواهی کرد. داوری بازی؟ نمی توانیم از داوری و عملکرد داوران به عنوان بهانه استفاده کنیم. جزئیاتی هست که ما از دست دادیم و دوباره شکست خوردیم. باید به جنگیدن ادامه دهیم. باید فصل را به عنوان تیم دوم به پایان برسانیم تا بتوانیم در سوپرکاپ بازی کنیم. تکنولوژی خط دروازه؟ ما یکی از بهترین لیگ های دنیا هستیم و مسخره است که تکنولوژی خط دروازه نداریم. هفته ناراحت کننده ای بود اما من از نظر ذهنی قوی هستم. سخت تلاش می کنم تا در مسیر درست قرار بگیریم. با این ذهنیت در این باشگاه به اینجا رسیده ام.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی (فیلم)
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم