Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@14:44:43 GMT

ستاره‌هاي نروژ و اروگوئه پشت خط تصميم طارمي

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۶۵۵۰

خبرگزاری آریا-باشگاه فنرباغچه ترکیه مهدی طارمی را در فهرست نقل و انتقالاتی خود حفظ کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اسپور آره نای ترکیه ؛ باشگاه فنرباغچه ترکیه هنوز امیدوار است بتواند مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان را جذب کند اما این باشگاه 3 بازیکن دیگر را در لیست خود برای جذب قرار داده است.
الکساندر سورلوت مهاجم 27 ساله نروژیی دیگر گزینه تیم فوتبال فنربا غچه است و بوپندزای گابنی که پیش از این در العربی قطر حضور داشت از گزینه های مدنظر این باشگاه ترکیه ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماکسیمیلیانو گومز گونزالز اروگوئه ای دیگر گزینه تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه است که برای پست مهاجم نوک در فهرست نقل و انتقالاتی تیم ترکیه ای قرار دارد.
شواهد نشان می دهد مهدی طارمی شانس زیادی برای این تیم ترکیه ای قائل نیست و در صورتی که انتقال به میلان انجام نشود طارمی این فصل را هم در تیم فوتبال پورتو خواهد ماند و مسئولان تیم فنرباغچه این 3 مهاجم را بعد از طارمی در اولویت قرارداده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا، با رد پیشنهاد فوق‌العاده عربستانی‌ها برای ماندن در بارسلونا موضوع متقاعد شده و به پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی جواب منفی داد.
لواندوفسکی بهترین گلزن آخرین قهرمانی بارسلونا در اسپانیا تا تابستان ۲۰۲۵ با همراه با گزینه تمدید قرارداد به مدت یک سال، قرارداد دارد و حقوقش ۷ تا ۸ میلیون در سال است که قطعا با حقوق پیشنهادی از عربستانی‌ها فاصله زیادی دارد.
مهاجم بارسلونا تمام تمرکزش بر روی این فصل بارسلونا است و کسب سهمیه اروپایی همراه با نتیجه گرفتن در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا برای مهاجم لهستانی‌ها در اولویت او قرار گرفته است.
در حال حاضر زمانی که قرارداد او با باشگاه اسپانیایی به پایان می‌رسد، مهاجم بارسلونایی‌ها قطعا به دنبال کسب تجربه‌ای جدید در عربستان یا آمریکا خواهد بود و به گونه‌ای عربستانی‌ها قصد داشتند در این مسیر پیش‌قدم شوند اما با این حال نزدیکان لواندوفسکی معتقد هستند او زندگی در آمریکا را در عربستان ترجیح می‌دهد.

کد خبر 840813 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال تیم بارسلونا

دیگر خبرها

  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • رقیب مهدی طارمی از جنوا می‌رسد
  • رویاپردازی یک ایرانی به قیمت نابودی نیمیر و انگاپت
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد
  • فنرباغچه قید ترکیه را زد، به لالیگا می‌رویم!