Web Analytics Made Easy - Statcounter

درباره صنایع مس و دست و دلبازی هایش شایعه هایی به گوش می رسد که عجیب است...

صنایع مس دو نماینده در لیگ برتر دارد و گویا اوضاع این دو نماینده در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر چندان مساعد نیست.

به گزارش طرفداری، وضعیت این روزهای نمایندگان صنایع مس در لیگ برتر ایران حکایت همان آدم هایی است که بیرون شان، دیگران را از حسادت می کشد و درونشان، خودشان را از نداری و کمبود آتش می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام صنایع مس معمولا اهالی فوتبال را یاد تیم‌هایی می‌اندازد که مشکلات مالی ندارند و اوضاعشان از لحاظ بودجه و امکانات، ایده آل است. مس در دوران مدیریت دکتر سعدمحمدی واقعاً چنین مجموعه‌ای بود مجموعه توانمند از لحاظ امکانات و پشتیبانی اما همین مجموعه قدرتمند و پولدار انگار این روزها حال و روز خوشی ندارد. اخباری از گوشه و کنار باشگاه های زیر مجموعه صنایع مس به گوش می رسد که باور کردنی نیست. باورش برای اهالی فوتبال سخت است که درست در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر هر دو باشگاه وابسته به صنایع مس مشکل مالی داشته باشند.

به نظر می رسید این روزها وضع هر تیمی خراب باشد، مس کرمان و مس رفسنجان به دلیل داشتن پشتوانه قوی از لحاظ مالی احساس بی‌نیازی کنند اما اخبار پراکنده‌ای که از کرمان و رفسنجان می آید از مشکلات مالی این دو باشگاه حکایت می کند. بازیکنان مس کرمان مدعی هستند هنوز پولی بابت فصل جدید نگرفته‌اند و طبق ادعای آنها اوضاع در رفسنجان هم تعریفی ندارد.
این اخبار درحالی به گوش می رسد که شایعه شده صنایع مس ایران طی ماه های گذشته در دو مقطع ۱۲۰ میلیارد تومان به باشگاه تراکتور کمک کرده است. مدیر جدید صنایع مس اصلیت آذری دارد و همین موضوع باعث شده شایعه حمایت مالی صنایع مس از باشگاه تراکتور باور پذیر به نظر بیاید.

صد البته مجموعه مس ایران شایعه را تکذیب کرده اما آنهایی که فعالیت نقل و انتقالاتی تراکتور را پیگیری می‌کنند، می‌گویند یارگیری این باشگاه تبریزی دو نیمه متفاوت داشته است؛ تراکتور در ابتدای فصل نقل و انتقالات پول و زور برای یارگیری نداشت و تنها به فکر معاوضه بازیکن بود اما از یک مقطعی به بعد که شایعه شد صنایع مس در دو مرحله ۶۰ میلیارد، ۶۰ میلیارد به تراکتور کمک کرده، اخباری از جذب بازیکنان بزرگ مثل سعید عزت اللهی و صفا هادی به گوش رسید.

حالا هم که رسول خطیبی مدیرعامل مس سونگون شده، همه می گویند حضور رستمی مدیرعامل آذری صنایع مس که اعتقاد ویژه‌ای به رسول خطیبی دارد، باعث شده صنایع مس بخشی از تمرکز خود را از روی دو باشگاه لیگ برتری مس کرمان و مس رفسنجان بر دارد و روی باشگاه های دیگر بگذارد.

با این حساب بی ربط نیست که بازیکنان مس کرمان می گویند دارایی های صنایع مس برای غریبه ها طلا است و برای خودی ها یعنی مس کرمان و رفسنجان بلا!

درباره رابطه خوب مدیرعامل صنایع مس با رسول خطیبی هم روایت‌های مختلفی به گوش می رسد از یک طرف شایعه شده بود با رایزنی های نمایندگان آذربایجان در مجلس، رستمی قصد داشت هر طور شده رسول خطیبی را به عنوان سرمربی وارد یکی از مجموعه‌های ورزشی مس کند و از طرف دیگر این شایعه به گوش می‌رسید که صنایع مس قصد دارد امتیاز یک باشگاه لیگ یکی را برای مس سونگون بخرد تا باشگاهی که رسول خطیبی مدیرعامل آن شده در فوتبال هم تیم‌داری کند.

قبل از  انتخاب رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل مس سونگون، شایعه شده بود صنایع مس از مدیرعامل مس کرمان خواسته فرزاد حسین خانی را کنار بگذارد و هدایت این تیم را به رسول خطیبی بسپارد، مشابه این شایعه درباره مس شهربابک شنیده می شد؛ گویا در یک مقطع پس از آنکه فرزاد حسین خانی با مس کرمان تمدید کرد، به مس شهر بابک هم پیشنهاد شد به جای وحید رضایی با رسول خطیبی کار کند. حتی شایعه شده بود قبل از همه این پیشنهاد به مس رفسنجان ارائه شده است. مس رفسنجان که با مثلث مجید زین الدینی به عنوان مدیرعامل، علی علیزاده در نقش معاون ورزشی باشگاه و محمد ربیعی به عنوان سرمربی، بهترین نتایج ممکن را گرفته و تبدیل به برند ورزشی صنایع مس در ایران شده، به شکل عجیبی در آستانه تغییر بی دلیل مدیریت قرار دارد. راست و دروغش گردن راوی که می گفت پس از آن که مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان نپذیرفت رسول خطیبی را به جای محمد ربیعی به عنوان سرمربی این تیم معرفی کند، صنایع مس مدیریت امور مالی این مجموعه را از مجید زین الدینی گرفت. مجید زین الدینی پیش از این همزمان مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان و مدیر امور مالی صنایع مس بود اما حالا تنها به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیت می کند.

امیدواریم این شایعه ها صحت نداشته باشد و صنایع مس بی دلیل دنبال تغییر در دو مجموعه مس کرمان و مس رفسنجان نرود. مس رفسنجان با درخشش در لیگ برتر و مس کرمان با صعود به لیگ برتر شرایط ورزشی مطلوبی را برای صنایع مس رقم زده اند و حیف است صنایع مس با پشتیبانی ضعیف از این دو باشگاه به برندهای ورزشی خود ناخواسته آسیب بزند. صنایع مس نباید با چراغی که به خانه رواست، محفل غریبه‌ها را نورانی کند!

اخبار داغ 

خانواده بازیکنان تیم ملی فوتبال تهدید شدند! گل رامین رضاییان در بازی دوستانه سپاهان در مقابل خوشه طلایی ساوه / فیلم وداع جونیت چاکر با دنیای داوری گل راندل کولو موانی به بایرن مونیخ روی اشتباه مانوئل نویر (آینتراخت فرانکفورت 1-5 بایرن مونیخ)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گوش می رسد مس رفسنجان رسول خطیبی مس کرمان دو باشگاه شایعه شده لیگ برتر صنایع مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان کرمان آمده است:

از امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت تا پایان هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندباد‌های لحظه‌ای در استان خواهیم بود. 

عمده فعالیت این سامانه روز‌های سه‌شنبه تا پنج شنبه و در نیمه شمالی، غرب و برخی از مناطق جنوبی استان خواهد بود. 

با توجه به نوع و شدت بارش‌های این فصل، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مذکور محتمل است.

با توجه به احتمال رخداد تگرگ در استان؛ فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی را اتخاذ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • صاعقه ومصدومیت شدید مرد رفسنجانی
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها
  • تصویری از نوجوان کرمانی که امروز به شهادت رسید
  • شهادت نوجوان کرمانی در بیمارستان | آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید