Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:35:23 GMT

مهاجم جدید پرسپولیس به‌زودی معرفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۷۱۷۶

مهاجم جدید پرسپولیس به‌زودی معرفی می‌شود

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تا بدین‌جای فصل نقل‌وانتقالات تابستانی فعال بوده و در چندین پست اقدام به جذب بازیکن کرده اما همچنان در برخی‌ پست‌ها از جمله پست مهاجم به بازیکن تراز اول نیاز مبرم دارد.

در این راستا، باشگاه پرسپولیس با هدف اطمینان بخشیدن به هواداران خود در بیانیه‌ای اعلام کرد:

تیم فوتبال پرسپولیس در هماهنگی بین مدیریت و کادر فنی، حتما در راستای تقویت خط حمله، نسبت به جذب مهاجم مورد نظر از میان گزینه‌های موجود اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه با توجه به سوالات هواداران و رسانه‌های محترم به اطلاع می‌رساند؛ اقدام برای جذب مهاجم طبق برنامه کادر فنی و با پیگیری نظر سرمربی در حال انجام است.

پرسپولیس در حال حاضر مهاجمان خوبی را در اختیار دارد ولی برخلاف شایعات، جذب مهاجم نیز برای تقویت خط حمله در دستور کار و مسایل مربوط به آن در حال انجام است. در این ارتباط، با دو، سه گزینه به طور همزمان در حال مذاکره هستیم و به محض نهایی شدن مذاکرات، اطلاع‌رسانی درباره آن انجام خواهد شد.

هواداران نگران نباشند و مطمئن باشند خط حمله پرسپولیس در تعامل مدیریت باشگاه و کادر فنی با یکدیگر، حتما تقویت خواهد شد.

در حال حاضر، مذاکره با یک گزینه جدی‌تر و توافق اولیه حاصل شده است و تمام توان خود را به‌ کار خواهیم بست تا خواسته کادر فنی برآورده شود.

در ارتباط با این موضوع، انتشار مطالبی چون مخالفت باشگاه با  درخواست‌های بازیکنان و پیشنهادهای مطرح شده تکذیب می‌شود. به همین علت از هواداران عزیز نیز تقاضا می‌شود به شایعات توجه نکنند و اخبار را از طریق رسانه‌های باشگاه دنبال کنند. بی‌تردید باشگاه تلاش دارد با در نظر گرفتن جمیع شرایط و مصالح پرسپولیس، در این مسیر قدم بردارد.

پرسپولیس تاکنون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، سینا اسدبیگی،‌ سروش رفیعی و سعید صادقی را جذب کرده و چند بازیکن هم از تیم امید باشگاه به جمع بزرگسالان اضافه شده‌اند اما سرخپوشان همچنان در پست‌های دفاع چپ، هافبک دفاعی و مهاجم نیاز به بازیکن دارند.

برچسب‌ها فوتبال باشگاه پرسپولیس پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال باشگاه پرسپولیس پرسپولیس فوتبال باشگاه پرسپولیس پرسپولیس کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم است.

تمرین امروز این تیم از ساعت ۱۲:۳۰ و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت. الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 6085717

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس