Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری آنلاین، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام امروز در حاشیه بازدید خود از مناطق سیل زده شهرستان فیروز کوه به خبرنگاران گفت: تیم های ارزیابی در مناطق سیل زده حضور دارند و در حال ارزیابی خسارت وارده هستند، بخشی از اعتبار تخصیص داده شده بیمه روستایی برای بازسازی منازل و بخشی هم مربوط به اثاثیه منزل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکمانه گفت: نزدیک به ۴۶۶ هزار منزل روستایی در ۵ استان تحت پوشش بیمه روستایی بنیاد برکت قرار گرفتند و خسارت سیل تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به سیل زدگان پرداخت می‌شود.
 
وی ادامه داد: تیم های ارزیابی، لیست را در اختیار استانداری قرار می دهند و پس از اعلام استانداری به بنیاد، هزینه خسارت وارده در قالب پوشش بیمه روستایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام به سیل زدگان پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به شهرهای تحت پوشش بیمه روستایی بنیاد ادامه داد: استان های یزد، هرمزگان خوزستان و بخش عمده کرمان و برخی از استان ها تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفته است.
 
ترکمانه افزود: در حوزه بهداشت تیم های بهداشتی وارد شدند و در صورت نیاز و اعلام استانداری بیمارستان سیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام درمنطقه مستقر می شود.

کد خبر 696122 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيل ستاد اجرایی فرمان امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون اقدامات و فعالیت‌های مهمی در حوزه مسکن روستایی در استان ایلام رخ داده که منجر به مهاجرت معکوس در بسیاری از روستا‌های این استان شده است.

وی گفت: در این مدت (۲ سال گذشته) ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.

محبی خاطرنشان کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن