Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر امور خارجه روسیه در سخنانی تایید کرد آمریکا از فناوری‌های پیشرفته برای اهداف تهاجمی خود استفاده می‌کند. آلِگ سیرومولوتوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه، از به رسمیت شناختن آمریکا در ایجاد ارتش فناوری اطلاعات اوکراین خبر داد.

براساس گزارش اسپوتنیک معاون وزیر خارجه روسیه در این خصوص گفت: آمریکا و متحدانش از فناوری اطلاعات برای اهداف تهاجمی استفاده و به ایجاد ارتش فناوری اطلاعات اوکراین برای حمله به زیرساخت‌های روسیه اعتراف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است در ماه ژوئن، آندری کروتسکیخ، مدیر بخش امنیت اطلاعات بین‌المللی وزارت امور خارجه روسیه، گفت که گروه‌های هکری از اوکراین و همچنین از آمریکا و گرجستان در حال انجام حملات سایبری علیه سازمان‌های دولتی روسیه و ذخیره سازی داده‌ها هستند. ۲۲ گروه هکر در این عملیات‌های غیرقانونی شرکت دارند، فعال‌ترین آن‌ها ارتش IT اوکراین، GhostClan آمریکا، GNG گرجستان و Squad ۳۰۳ لهستان است.

چندی پیش نیز وزارت امورخارجه روسیه اعلام کرد نیرو‌های ویژه آموزش دیده در آمریکا و ناتو و هکرها، زیرساخت‌های مهم و سامانه‌های حیاتی روسیه را به طور گستره و بی سابقه هدف حمله قرار داده‌اند.

شبکه ان بی سی نیوز در فوریه گزارش داده بود که گزینه‌هایی شامل ایجاد اختلال در ساختار اینترنت، برق و راه آهن روسیه در اختیار جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار گرفته است. بخش امنیت سایبری شرکت مخابرات روسیه «روس تله کام» و وزارت دیجیتال این کشور، رخ دادن حملات سایبری را تائید کرده‌اند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: فناوری فناوری اطلاعات فناوری نانو فناوری نوین فناوری های نوین فناوری اطلاعات خارجه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد

استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که این فیلم با عنوان «پوتین» به زندگی رئیس جمهور روسیه نگاهی دارد و از تاریخ ۲۶ سپتامبر در ۳۵ کشور اکران خواهد شد.

«پوتین» اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا» است.

این کارگردان با اشاره به این که فناوری هوش مصنوعی خود را برای ساخت نسخه سینمایی پوتین ایجاد کرده، عنوان کرد: «دعوت از پوتین به استودیو برای ۲۰ هزار برداشت یک گزینه ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل وضوح بالا را که برای استفاده سینمایی مناسب است را نمی‌داد. در نتیجه، پس از نزدیک به دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بدون تکیه بر یک مدل واقعی انسانی، شخصیت سینمایی را بسازیم».

این فیلم همچنین شامل تصاویری است که فیلم‌سازان اوکراینی در طول جنگ روسیه گرفته‌اند.

کارگردان این فیلم افزود: «پوتین فقط یک فیلم نیست. این پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه‌ها و اقدامات یکی از جنجالی‌ترین چهره‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم».

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • رئیس اطلاعات ارتش اوکراین: وضعیت دشواری از ماه مه در انتظار ماست