Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل:کاهش هزینه‌های مردم در طرح جهش تولید مسکن اهمیت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در نشست شورای مسکن استان اظهار کرد: لازم است در اجرای طرح جهش تولید مسکن، دستگاه‌های مرتبط هزینه‌های مورد نیاز برای اجرای انشعابات خدماتی را احصا کنند تا هزینه باقی‌مانده بعد از کسر مبلغ مقرر در قانون برای متقاضیان، از محل دیگر تأمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به وضعیت کنونی در خصوص افزایش مبلغ اجاره واحدهای مسکونی، تسریع در اجرای این طرح و واگذاری آن، گامی برای کاهش هزینه‌های مردم است.

استاندار اردبیل ادامه داد: تخفیف‌های لحاظ‌شده در قانون برای مشارکت نظام مهندسی، شهرداری و سایر دستگاه‌ها برای اجرای این طرح باید اعمال شود که همکاری حوزه‌های مرتبط در این راستا ضروری است.

اهمیت سرعت‌بخشی در صدور مجوزها برای استفاده بهینه از فرصت فصل کاری

عاملی تصریح کرد: سرعت‌بخشی در صدور مجوزها از سوی دستگاه‌های مختلف دارای اهمیت است چراکه این سرعت‌بخشی، موجب استفاده بهینه از فرصت فصل کاری در احداث واحدهای مسکن می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: تعامل موثر بین دستگاه مجری و بانک مسکن در خصوص اعلام شماره ثبتی واحدها برای پرداخت تسهیلات حائز اهمیت بوده و باید به ابلاغ‌های قانونی در این خصوص توجه شود.

عاملی گفت: با توجه به گزارش راه‌وشهرسازی در خصوص تکمیل ۱۸۰ واحد تا یک‌ماه آینده، همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در سرعت‌بخشی به انشعابات و بهره‌برداری از این واحدها ضروری بوده و فرمانداران نیز نسبت به پیگیری و رفع مشکلات احتمالی در روند اجرای طرح جهش تولید مسکن اقدام کنند تا در یک‌سال آینده میزان بهره‌مندی متقاضیان فراهم شود.

فرمانداران روند اجرای طرح جهش تولید مسکن را هفتگی پیگیری کنند

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این نشست بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مسکن، پیگیری هفتگی فرمانداران برای سرعت‌بخشی به اجرای طرح جهش تولید مسکن در شهرستان‌ها لازم است.

میرجعفریان گفت: همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در اجرای انشعابات به نرخ مقرر در قانون جهش تولید مسکن مورد تأکید است چراکه این اقدام موجب کاهش هزینه تمام‌شده واحدها برای مردم می‌شود.

لازم به ذکر است؛ در این نشست که فرمانداران شهرستان‌ها نیز به‌صورت ویدئوکنفرانسی حضور داشتند، هر یک از فرمانداران مشکلات شهرستان مربوطه در خصوص اجرای طرح جهش تولید مسکن را بیان کردند که در این زمینه، راهکارهای لازم اتخاذ و مصوب شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل اجرای طرح جهش تولید مسکن استاندار اردبیل کاهش هزینه سرعت بخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه تولید طلا در پی حراج شمش در مرکز مبادله
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل
  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است