Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال موسوی گفت: افزایش تقاضا برای خرید نان در روستا‌ها موجب شد تا سهمیه فوق العاده تابستانه به میزان ۱۱۲ تن آرد به این نانوایی‌ها اختصاص یابد.۱۱۲ تُن آرد به نانوایی‌های روستایی خراسان‌شمالی اختصاص یافت

او گفت: همزمان با فصل تابستان و فعالیت کارگران تقاضا برای نان نیز بیشتر می‌شود و برای پاسخ به نیاز روستاییان استان سهمیه آرد در تمام نانوایی‌های روستایی افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: سهمیه تابستانه آرد مازاد نانوایی‌های روستایی استان به طور میانگین ۲ هزار و ۸۰۰ کیسه معادل ۱۱۲ تن است که میان ۶۹۸ واحد نانوایی روستایی استان توزیع می‌شود.

او گفت: علاوه بر این؛ ۱۱۵ تن آرد مازاد معادل ۲ هزار و ۸۶۰ کیسه به نانوایی‌های کشیک منتخب شهری نیز توزیع می‌شود و این سهمیه تا نیمه اول مهرماه اعمال می‌شود.

موسوی گفت: ذخیره گندم در استان مناسب است و مشکلی در تامین آرد وجود ندارد و سهمیه آرد نانوایی‌ها تا پایان شهریورماه امسال به این واحد‌ها تخصیص می‌یابد.

سرانه مصرف آرد و نان در خراسان شمالی ۲ کیلوگرم بالاتر از میانگین کشوری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع آرد نانوایی نانوایی های روستایی خراسان شمالی نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند

استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و همچنین استان‌های مجاور این استان‌ها شاهد بارش خواهند بود.

به گزارش شفقنا، شدت اصلی بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی، گلستان و شرق مازندران خواهد بود که می‌تواند منجر به وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی شود.

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی