Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بهروزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خروجی مدل های هواشناسی نشان می دهد تا روز سه شنبه همچنان گذر امواج پیایی را خواهیم داشت و در ساعات بعدازظهر و شب در پاره ای از مناطق به ویژه ارتفاعات شاهد رگبار باران و رعد و برق خواهیم بود.
وی اظهار داشت: طی این مدت وزش بادهای لحظه ای را شاهد خواهیم بود و موجب می شود در برخی مناطق گردو خاک محلی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهروزی تصریح کرد: از روز، سه شنبه این امواج بیشتر برای ارتقاعات ناپایداری های را ایجاد خواهند کرد ولی همچنان موج ناپایداری ها ضعیف خواهد بود.
کارشناس هواشناسی در استان قزوین افزود: دیروز شنبه این میزان ناپایداری ها موجب شد تا برای آوج، راز میان، تاکستان، سیردان و معلم کلایه رگبار و رعد برق داشته باشیم و همچنین در شهر قزوین نیز رعد و برق اتفاق افتاد.
وی اضافه کرد : همچنین برای روزهای دوشنبه و سه شنبه با توجه به شمالی شدن جریانات در ارتفاعات شمالی گاهی پدیده مه را خواهیم داشت. 
بهروزی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته کوهین با ۱۵ درجه سانتیگراد و بویین‌زهرا با ۴۰  درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند.
وی تصریح کرد: همچنین دمای هوای قزوین طی این مدت بین ۱۸ تا ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.
وضعیت جوی استان قزوین را ۹ ایستگاه سینوپتیک خودکار، چهار ایستگاه اقلیم شناسی، ۲۹ ایستگاه باران سنجی مکانیکی و ۲ ایستگاه جاده‌ای خودکار گزارش می کند.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور استان قزوین سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور تغییرات آب و هوا وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور استان قزوین سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری در لرستان

کارشناس اداره کل هواشناس استان لرستان گفت:با ورود سامانه بارشی به آسمان استان امروز شاهد ابرناکی ،افزایش سرعت وزش باد و بارش های رگباری خفیف و پراکنده در برخی از نقاط استان بودیم .

 کامران حقی آبی افزود:برای فردا بر شدت بارشها افزوده می شود و رگبار های بهاری در بیشتر مناطق استان خواهیم بود. همچنین شدت بارشها در مناطقی از شمال ، مرکز و شرق استان بیشتر خواهد بود که در این مناطق به شکل نقطه ای و لحظه ای احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و پر آب شدن رودخانه ها وچود دارد .

کارشناس هواشناسی لرستان گفت:برای روز سه شنبه بارشهابه شکل رگبارهای خفبف و پراکنده و نقطه ای ادامه دارد و برای فردا و پس فردا روند کاهشی دما خواهیم داست که هوا قدری خنک تر خواهد شد .

در ۲۴ ساعت گدشته پلدختر با ۳۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشتر با دمای چهار درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • بارش‌های رگباری در لرستان