Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@17:11:58 GMT

میز کار «رتبه بندی معلمان» آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۰۳۹۹

میز کار «رتبه بندی معلمان» آغاز به کار کرد

به گزارش اقتصاد آنلاین، در متن اطلاعیه صادره وزارت آموزش و پرورش آمده است: به اطلاع جامعه فرهیخته معلمان گرامی می‌رساند؛ با عنایت به حمایت و پیگیری‌های رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب و اجرای قانون رتبه بندی معلمان وهمچنین پیرو دستور و تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تسریع فرایند اجرایی سازی قانون رتبه بندی معلمان و اطلاع رسانی به موقع و شفاف مراحل انجام امور به جامعه معلمان، میز کار رتبه بندی معلمان(ناظر ستادی) با حضور نمایندگانی از بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش، آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه اطلاعیه مذکور آمده است: این میز کار با حضور نمایندگانی از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، دفتر توسعه آموزش های مجازی و فناوری و امنیت اطلاعات، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع و مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و اموراداری و با هدف جمع آوری و رفع ابهامات و پرسش های احتمالی، تکمیل و اصلاح سامانه رتبه بندی معلمان، تدوین راهنماهای لازم ، طراحی دوره های تربیت ارزیاب  و... برگزار می شود.
شایان ذکر است؛ جلسات‌ میزکار ستادی بطور روزانه و مستمر برگزار و گزارشی از نتایج و خروجی نشست ها در پایان هر روز به مقام عالی وزارت برای جمع بندی نهایی ارسال می شود که مصوبات آن در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع معلمان خواهد رسید.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر رتبه بندی معلمان اخبار عمومی اخبار مرتبط روند اجرای قانون رتبه بندی معلمان آغاز شد ۱۴۰۱/۵/۱۵ رتبه بندی معلمان از این استان شروع خواهد شد ۱۴۰۱/۵/۱۴ بازنشستگان از رتبه بندی فرهنگیان حذف شدند؟ ۱۴۰۱/۵/۱۳ اجرای قانون رتبه بندی معلمان از فردا کلید می خورد ۱۴۰۱/۵/۱۱ این ۸ گروه شامل رتبه بندی معلمان نمی شوند ۱۴۰۱/۵/۲ معلمان چگونه رتبه بندی می شوند؟ ۱۴۰۱/۴/۱۹ آخرین ویدیو ها ریزش سکوی ورزشگاه در استرالیا + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۰:۵۲ عقرب ۴۵ سانتی که در سیل یزد کشف شد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۰:۴۵ شروع طوفانی مسی با گل تماشایی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۰:۲۷ سرقت ناموفق در سعادت آباد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۰:۰۹ ۴ ترفند بی نظیر برای زندگی روزمره! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۰۲:۲۷ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۰:۵۹ میز کار «رتبه بندی معلمان» آغاز به کار کرد ۱۰:۴۵ عقرب ۴۵ سانتی که در سیل یزد کشف شد + فیلم ۱۰:۲۷ شروع طوفانی مسی با گل تماشایی + فیلم ۱۰:۲۴ اعمال روز تاسوعای حسینی ۱۰:۱۷ این ۷ ماده غذایی‌ رو هیچ‌وقت ۲ بار گرم نکنید + عکس ۱۰:۰۳ دیدار دوستانه ایران و سنگال قطعی شد ۱۰:۰۰ آپارتمان های منطقه ۴ تهران چند؟ ۰۹:۵۰ آیین نامه استانداردسازی قطعات لوازم خانگی به روز شد ۰۹:۴۷ اقتصاد در رکود است؛ منتظر آمار نباشید ۰۹:۳۸ ​کدام کشورها بیشترین گاز طبیعی را تولید می کنند؟ ۰۹:۰۹ جاده های شمال یک طرفه شد ۰۹:۰۰ اعتبار شبکه سولانا زیر سوال رفته است ۰۷:۴۸ ثروتمندترین زن روی کره زمین چه شغلی دارد؟ + عکس ۰۷:۳۰ ۳ شب سفر هوایی به شیراز و زیارت شاهچراغ (ع) چقدر هزینه دارد؟ + جدول ۰۷:۲۷ علائم رقیق شدن خون و دلایلی که باید نگرانشان بود ۰۳:۲۹ روبوتاکس خودروی بدون فرمان + عکس ۰۳:۲۱ می دونی متولدین هر ماه چطور عصبانی می شن؟ ۰۲:۲۷ ۴ ترفند بی نظیر برای زندگی روزمره! + فیلم ۰۲:۱۱ تست شخصیت؛ این تصویر بدترین ویژگی شخصیتی شما را نشان می دهد ۰۱:۵۷ زیباترین عروس دنیا در ایران! + عکس ۰۱:۲۳ این سر و صداهای خودرو را جدی بگیرید تا کار به جای باریک نکشد ۰۱:۱۴ بازیگر نقش همسر وهب در مختارنامه کیست؟ + عکس ۰۱:۰۵ گلزنی طارمی در دیدار پورتو - ماریتیمو + فیلم ۰۰:۴۵ کسی که از شما خوشش نمیاد اینطوری رفتار می کنه! ۰۰:۴۴ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۴۰ دزدی برای رسیدن به طارمی ۰۰:۳۱ فال حافظ امروز یکشنبه ۱۶ مرداد ۰۰:۲۴ دانلود نوحه و مداحی برای تاسوعای حسینی، محرم ۱۴۰۱ ۰۰:۱۳ فال ابجد روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۰۴ اردوغان با پوتین توافق کرد پول واردات گاز طبیعی از روسیه به روبل پرداخت کند ۰۰:۰۱ فال امروز / فال روزانه شخصی ۱۶ مرداد ۰۰:۰۰ تست کرونای بایدن منفی شد ۲۳:۵۴ سرگرمی های آموزنده برای کودکان؛ آن چیست که چیستان است... ۲۳:۳۹ خواص بی شمار «ارده» را بشناسید ۲۳:۳۵ ۷ ترفند جذاب در گوشی های اندروید که تا به حال نمی دانستید ۲۳:۳۳ کدام کشورها بیشترین گاز را تولید می کنند؟ ۲۳:۰۵ چطور زندگی را تغییر بدهیم؟ ۲۲:۵۷ کدام کیف پول های گم شده به صاحبشان باز می گردند؟ ۲۲:۳۰ درج پاسخنامه و کلید سؤالات در کارنامه داوطلبان آزمون سراسری ۲۲:۲۸ ستاره ای که سوسیس از آب درآمد! ۲۲:۱۳ روز شلوغ کوبورگ ۲۲:۰۶ موفقیت های اخیر گروه سایپا نشان دهنده رویکرد مدیریت انقلابی است ۲۱:۵۵ چگونه با مادر شوهرم صحبت کنم؟ ۲۱:۵۱ نحوه محافظت از عکس ها و ویدیوها در گوگل فوتو ۲۱:۴۶ سرخ کردن سبزی خورش قورمه سبزی به شکل حرفه ای ۲۱:۴۳ بالغ بر ۶۰۰ هزار دانش آموز از تحصیل بازمانده اند ۲۱:۴۰ کووید طولانی؛ از هر ۸ بیمار یک نفر علائم کرونا را حفظ می کند ۲۱:۳۷ هشدار دانشمندان: مغز انسان برای بیداری در نیمه شب ساخته نشده است ۲۱:۳۲ جریمه ۱۰ هزار دلاری برای انصراف تیم امید از حضور در قونیه ۲۱:۲۶ نحوه تزریق آمپول به خودتان و دیگران + آموزش اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان اخبار عمومی قانون رتبه بندی معلمان ۱۶ مرداد میز کار ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگسازی تتلو به تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱

امیرحسین مقصودلو ملقب به "تتلو" در دادگاه گفت: در اغتشاشات ۱۴۰۱ یکی از بازیگران زن کشور که اکنون ساکن ترکیه است، من را تحریک کرد تا آهنگی درست کنم. البته بعدها متوجه اشتباهم شده و این آهنگ را پاک کردم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به "تتلو" به ریاست قاضی حجت‌الاسلام افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاضی افشاری پس از قرائت اتهامات متهم از وی خواست تا دفاعیات خود را مطرح کند.

تشویق نسل جوان به فساد و فحشا و فراهم کردن کردن شرایط آن، فعالیت تبلغی علیه نظام، دائر کردن سایت شرط‌بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت از مخاطبان‌تان به ارتکاب جرایم منافی عفت، مصرف مواد مخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران، فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع اسلام، اتهامات امیرحسین مقصودلو در این پرونده است.

آزادی "تتلو" صحت ندارد

سپس با دستور قاضی، متهم در جایگاه قرار گرفت و به دفاع از خود پرداخت.

قاضی خطاب به متهم گفت: قبول دارید رفتارهایی داشتید که خلاف ادب و شأن انسانی بوده است؟

متهم گفت: بله در خیلی موارد اینطور بوده است.

متهم در پاسخ به اتهامش درباره تبلیغ قمار و شرط‌بندی مدعی شد: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم. صاحبان سایت شرط‌بندی مشخص هستند. من فقط تبلیغش می‌کردم.

مقصودلو ادامه داد: در آن زمان برای بنده اعلان پلیس اینترپل صادر شده بود و دستگیرم کردند. پس از دستگیری در ترکیه با کمک گردانندگان اصلی سایت شرط‌بندی و قمار آزاد شدم و برایم ویلایی خریداری کردند.

متهم درباره اقداماتش در فضای مجازی در اغتشاشات سال 1401 گفت: در آن بازه یکی از بازیگران زن کشور که اکنون ساکن ترکیه است من را تحریک کرد تا آهنگی درست کنم. البته بعدها متوجه اشتباهم شده و این آهنگ را پاک کردم.

در بخش دیگری از جلسه دادگاه به اقدامات متهم در تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیراخلاقی پرداخته شد.

متهم مقصودلو در پایان این جلسه دادگاه گفت: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم.

پس از پایان دفاعیات متهم قاضی افشاری گفت: در جلسه بعدی متهم اگر مطالب دیگری داشت، بیان کند. همچنین نماینده دادستان نیز موارد خود را شرح دهد. وقت رسیدگی به جلسه سوم متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • آهنگسازی تتلو به تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!