Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی، برخی گزارش‌ها در خصوص رد پیشنهاد اتحادیه اروپا توسط پکن و مسکو را نادرست خواند.

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی، برخی گزارش‌ها در خصوص رد پیشنهاد اتحادیه اروپا توسط پکن و مسکو را نادرست خواند.

وی با تأکید بر این‌که چین و روسیه پیشنهاد اتحادیه اروپا را در مذاکرات احیای برجام رد نکرد‌ه‌اند، افزود که پیش‌نویس احیای برجام به طور جمعی توسط همه شرکت‌کنندگان در مذاکرات وین از جمله روسیه و چین تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیانوف در پیامی توئیتری افزود که اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ‌کننده اخیراً چند اصلاحیه مفید ارائه کرده است که مسکو از آنها کاملا حمایت می‌کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا مذاکرات هسته ای مذاکرات هسته ای ایران میخائیل اولیانوف مذاکرات وین افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا پیشنهاد اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس را غیرقانونی خواند

سخنگوی دولت روسیه طی اظهاراتی تحریم‌های جدید غرب علیه بخش تولید فلزات این کشور را محکوم کرد و غیر قانونی خواند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، دیمیتری پسکوف، سخنگوی دولت روسیه طی اظهاراتی تحریم‌های جدید غرب علیه بخش تولید فلزات این کشور را محکوم کرد و غیر قانونی خواند.

ایالات متحده و بریتانیا به منظور کاهش درآمدهای صادراتی روسیه، آلومینیوم، مس و نیکل تولید شده در این کشور را هدف قرار داده‌اند.

پسکوف روز دوشنبه ادعا کرد که محدودیت‌های "غیرقانونی" اعمال شده در هفته گذشته برای کشورهایی که آنها را اعمال کرده‌اند نتیجه معکوس خواهد داشت.

اتحادیه اروپا نقض تحریم توسط کشورهای عضو را جرم‌انگاری کردآمریکا واردات فلزات از روسیه را ممنوع کرد

وی در ادامه با اشاره به افزایش قیمت در یک بورس کالای پیشرو در همین روز، تصریح کرد که پس از این ممنوعیت، "بی ثباتی خاصی" در بازار فلزات رخ داده است.

واشنگتن روز جمعه واردات آلومینیوم، مس و نیکل از مبدا روسیه را ممنوع کرد و با لندن برای سرکوب تجارت جهانی این فلزات هماهنگ کرده است.

این تصمیم روی واردات آلومینیوم، مس و نیکل تولید شده در روسیه پس از 13 آوریل 2024 تأثیر می گذارد و بورس های کالای پیشرو در جهان شامل بورس فلزات لندن (LME) و بورس کالای شیکاگو (CME) موظف هستند تجارت این محصولات را ممنوع کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، آلومینیوم در روز دوشنبه در بورس فلزات لندن تا 9.4 درصد جهش کرد که بالاترین رقم از زمان راه‌اندازی شکل فعلی قرارداد در سال 1987 بود. قیمت نیکل نیز تا 8.8 درصد افزایش یافت.

بلومبرگ گزارش داد که این افزایش قیمت با "نگرانی‌هایی مبنی بر اینکه تحریم‌ها جریان (صادرات) روسیه را به بازارهای غربی کاهش دهد،" تقویت شده است.

این نشریه افزود محدودیت‌های جدید "ابهامات عمده‌ای"را درباره آینده بازار فلزات جهان ایجاد می‌کند؛ بازاری که از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین و کمپین تحریم‌های غرب علیه مسکو تغییر شکل داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسیه تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس را غیرقانونی خواند
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو
  • تحولات اوکراین| استفاده آمریکا از کی‌یف برای اهداف نظامی
  • اتحادیه اروپا نقض تحریم توسط کشورهای عضو را جرم‌انگاری کرد
  • موضع دو گانه ماکرون در قبال روسیه
  • فراخوان برای تداوم اعتصاب‌ها در پست بانک آلمان
  • هشدار کمیسیون اروپایی درباره اعمال نفوذ روسیه بر انتخابات
  • ادعای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران
  • پیش‌بینی اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران
  • مسکو: «کوریِ گزینشی» غرب در قبال خاورمیانه نامحدود است