Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:32:35 GMT

ورود زودهنگام به انتخابات سم مهلک برای توسعه گرمی است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۱۱۶۳

ورود زودهنگام به انتخابات سم مهلک برای توسعه گرمی است

به گزارش خبرنگار مهر، ولی اسماعیلی پیش از ظهر یکشنبه در آستانه روز خبرنگار در جمع خبرنگاران در گرمی اظهار کرد: بیشترین تقاضای مردم در دیدارها و نشست‌های مردمی ایجاد اشتغال برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است که بیکاری به یک معضل جدی تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین وقت نماینده صرف گفتگوهای دوطرفه مردم می‌شود در حالی که اگر ساختار حزبی درست داشته باشیم باید بیشترین وقت نماینده صرف تصویب و نظارت بر طرح‌ها و لوایح بگذرد تا در این حوزه‌ها راهگشا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم سال آینده در انتخابات نمره خواهند داد

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در مورد کارنامه و عملکرد خود گفت: مردم باید به عملکرد نمایندگان نمره دهند که این نمره را نیز سال آینده در موعد انتخابات خواهند داد.

اسماعیلی بیان کرد: بنده از عملکرد خود رضایت ندارم چرا که قول‌های داده شده در حوزه اشتغال چندان مطلوب محقق نشده است.

وی افزود: با ضعف عملکردی که وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشت و تغییر مکرر مدیران عامل وزارتخانه تمام وعده‌های داده شده در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال بر زمین ماند ولی همچنان در دوره جدید فعالیت وزارت تعاون پیگیر هستیم تا ضعف و کاستی‌ها در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال برطرف شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس تصریح کرد: گرمی از لحاظ اشتغال بسیار عقب مانده و با تیم جدیدی که دولت در حال تدارک است انتظار می‌رود این عقب ماندگی در شهرهای مرزی و محروم نظیر گرمی جبران شود.

مدیران اسیر تبلیغات زودهنگام نشوند

اسماعیلی ادامه داد: برای شهرستان‌های کوچک و کمتر توسعه یافته ورود زودهنگام به عرصه انتخابات سم مهلک است و باید در موعد مقرر مردم با بررسی عملکردها رأی خود را ارائه دهند.

وی اظهار کرد: شرعا و قانونا درست نیست که مدیران و مسئولان وقت خود را صرف تبلیغات زودهنگام انتخاباتی کنند بلکه بهتر است با همگرایی بیشتر کارها را به پیش برده و در سال آینده و موعد مقرر تنور انتخابات را گرم کرده و در خدمت همه کاندیداها باشیم.

نماینده مردم گرمی در مجلس خاطرنشان کرد: در فصول مختلف پیگیر جذب اعتبارات ملی برای توسعه راه‌ها، تأمین آب شرب، درمان، توسعه دانشگاه و … بودیم که در همه این حوزه‌ها مردم می‌توانند عملکردها را مقایسه کنند.

اسماعیلی گفت: سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان و امسال نیز ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل راه مواصلاتی موران اختصاص یافته تا با تخصیص کامل این اعتبارات این محور ۲۵ کیلومتری سال آینده افتتاح شود.

وی افزود: جاده قفقاز از سمت گرمی به بیله سوار نیز در حال تبدیل به بزرگراه است و ما ۵۰ میلیارد تومان از محل تهاتر نفت برای سال جاری و ۱۱۰ میلیارد تومان نیز منابع برای سال آینده برای این پروژه پیش بینی کردیم تا ۱۷ کیلومتر از این مسیر در محدوده گرمی تکمیل و آماده بهره برداری شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس اضافه کرد: با افتتاح ۵ کیلومتر ورودی گرمی قرار است با انتخاب پیمانکار ۱۵ کیلومتر از این مسیر نیز تا قاسم کندی چهارخطه شده و ادامه این مسیر را تا امیرکندی در سال‌های آینده تبدیل به بزرگراه کنیم تا کل محور اردبیل به گرمی از چهارخطه بهره مند شود.

اسماعیلی اظهار کرد: جاده مرگ مغان نیز که در چند فاز در حال اجراست فاز سه اجرایی آن در محدوده انگوت قرار دارد که قرار است با تخصیص ۸۰ میلیارد تومان این مسیر نیز به مراحل اجرایی برسد.

وی در پایان گفت: با تأمین قیر رایگان برای راه‌های روستایی و راه‌های آنتنی خانوارهای روستایی از نعمت آسفالت بهره مند خواهند شد.

کد خبر 5557898

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ولی اسماعیلی اردبیل شهرستان گرمی راهسازی جاده اعتبارات پروژه های عمرانی محرم 1401 بوشهر ماه محرم مراسم عزاداری ویروس کرونا همایش شیرخوارگان حسینی حسینیه مهر کرمانشاه عکس استانها خطبه های نماز جمعه سیلاب اردبیل آمار کرونا گرگان نماینده مردم گرمی در مجلس میلیارد تومان سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌پرده رأی لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات

نماینده تبریز گفت: رأی دادن آقای احمدی‌نژاد هم یک نوع اعتراض بود که لحظه آخر رفتند رأی دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز، در بخشی از گفتگوی خود با خبرگزاری خبرآنلاین، درباره رای دادن لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات مجلس دوازدهم توضیح داد که در ادامه می‌خوانید.

*آقای احمدی‌نژاد نمی‌خواستند رأی دهند که آخرین لحظه رفتند رأی دادند؟

رأی دادن آقای احمدی‌نژاد هم یک نوع اعتراض بود که لحظه آخر رفتند رأی دادند.

*یعنی احمدی‌نژاد از اول نمی‌خواست در انتخابات رأی دهد ولی لحظه آخر رفت و رأی داد؟

باید از احمدی‌نژاد سوال کرد، من از او اطلاعی نگرفتم. اما احمدی‌نژاد در حال حاضر برای اینکه از خودش رفع اتهام کند، رأی داد چرکه برخی می‌گویند که چشم احمدی‌نژاد به پساجمهوری اسلامی است، لذا برای اینکه این اتهام را از خودش دور کند، با وجود اینکه پزشک به او گفته بود به دلیل عمل جراحی روی پلک چشم‌هایش، نباید در معرض باد و هوا قرار بگیرد، اما صرفاً برای اینکه اثبات کند که نگاهش به پسا جمهوری اسلامی نیست رفت و در انتخابات شرکت کرد.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی ضریب امنیت را بالا می‌برد
  • پشت‌پرده رأی لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد