Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:11:33 GMT

رونمایی فیفا از پنج الماس در جام جهانی قطر

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۱۱۷۱

رونمایی فیفا از پنج الماس در جام جهانی قطر

به گزارش ایرنا، فدراسیون بین‌المللی فوتبال در گزارشی در وب‌سایت رسمی خود، مشخصات پنج بازیکن را معرفی کرد که عبارتند از جاناتان دیوید کانادایی، لوتارو مارتینس آرژانتینی، کریستوفر ان‌کونکو فرانسوی، داروین نونز اروگوئه‌ای و دوشان ولاهوویچ صربستانی.

داروین نونز پس از تبدیل شدن به یکی از برجسته‌ترین مهاجمان در دوره کنونی، به ویژه پس از انتقالش به لیورپول که او را در جام جهانی قطر با تیم ملی اروگوئه در کانون توجه قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد جاناتان دیوید، او نقش کلیدی در پیروزی کانادا در مسابقات مقدماتی کونکاکاف و راهیابی به جام جهانی داشت و همچنین در قهرمانی لیل در فصل گذشته لیگ فرانسه موثر بود.

با وجود غیبت لائوتارو مارتینس، در ترکیب نهایی جام جهانی روسیه، او پس از آن بازگشت به بازیکنی کلیدی تبدیل شده تا به کشورش کمک کند. وی پیش از راهیابی به جام جهانی، قهرمان کوپا آمریکا ۲۰۲۱ شد. کریستوفر ان‌کونکو فرانسوی به نوبه خود وقتی جایزه بهترین بازیکن فصل پایانی لیگ آلمان را به دست آورد، توجه‌ها را به سمت خود جلب کرد.

دوسان ولاهوویچ در لیگ ایتالیا رشد قابل توجهی داشت که او را قادر ساخت که به یوونتوس برود و در جام جهانی او نیز زیر ذره‌بین قرار دارد.

این روزنامه همچنین از راه‌اندازی پلتفرمی برای فروش مجدد بلیت‌های جام جهانی نوشت: فیفا پلتفرم فروش مجدد بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را راه اندازی کرده است و هوادارانی که بلیت های خود را از طریق پلتفرم رسمی فیفا خریداری کرده‌اند، می‌توانند با ورود به پلتفرم آنها را مجدد مشاهده کنند. فیفا اعلام کرد که طرفدارانی که مایل به خرید بلیت‌های فروش مجدد از طریق همان پلتفرم هستند نیز می‌توانند به پیوندهای مربوط به آن فرآیند و مطابق با شرایط فروش بلیت‌هایی که پیشتر توسط فدراسیون بین‌المللی تعیین شده بود، دسترسی داشته باشند. زیرا پلتفرم فروش مجدد تا ۱۶ آگوست در دسترس خواهد بود.

پلتفرم فروش مجدد شامل یک درگاه ویژه برای طرفداران خارج از کشور است. فیفا اعلام کرد که این پلتفرم به صاحبان بلیت (خریداران اصلی) از جمله کسانی که بلیت‌های نمایش داده شده این فرصت را می‌دهد تا بخشی از قیمت بلیت‌هایی را که دیگر نمی‌خواهند برای خود استفاده کنند نیز پس بدهند مشروط بر اینکه فروش بلیت از این طریق پلتفرم فروخته شوند. استرداد قیمت بلیت به خریدار اصلی ظرف ۳۰ روز پس از بسته شدن پنجره فروش مجدد و پس از کسر هزینه‌های اخذ شده در فرآیند فروش مجدد امکان پذیر است.

برچسب‌ها فوتبال لیورپول فیفا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جام جهانی تیم ملی اروگوئه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیورپول فیفا فوتبال لیورپول فیفا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جام جهانی تیم ملی اروگوئه جام جهانی فروش مجدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر بستر‌های فساد‌زا باشد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و آنا،‌ اعضای انجمن داروسازان تهران به منظور بیان دغدغه ها و مشکلات پیرامون فروش اینترنتی دارو و "پلتفرم های آنلاین فروش دارو" با رئیس کل سازمان نظام پزشکی دیدار کردند. در این جلسه که صبح روز شنبه یک اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سازمان نظام پزشکی برگزار شد، اعضای انجمن داروسازان تهران ضمن تشکر از دغدغه مندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پیگیری مطالبات و مسائل مرتبط صنفی این گروه از جامعه پزشکی کشور و دفاع از حقوق داروسازان همچنین نسبت به چالش‌های فروش اینترنتی دارو و آیین نامه فعالیت پلتفرم‌های عرضه اینترنتی دارو ابراز نگرانی کردند و در ادامه نمایندگان جامعه داروسازی با مطرح کردن خواسته‌های خود مبنی بررفع موانع و پیگیری چالش‌های قانونی ورود پلتفرم‌های توزیع آنلاین دارو از رئیس کل سازمان نظام پزشکی درخواست توجه، همکاری و تلاش برای حل این مسائل و مشکلات شدند.

عمده‌ترین موارد مطرح شده در این جلسه؛ شتاب زدگی در تدوین آیین نامه فروش اینترنتی دارو بدون دخالت و نظارت سازمان غذا و دارو به عنوان متولی این حوزه، افشای اطلاعات محرمانه بیماران و روند احراز هویت کاربران و بیمارن در آیین نامه توزیع اینترنتی دارو، بی توجهی به زیر ساخت‌های قانونی برای ایجاد پلتفرم‌های فروش دارو، حذف مسئول فنی داروخانه ها، خطر بروز مراودات مالی داروخانه‌ها با این پلتفرم‌ها و نیز نشت دارو به بازار آزاد و قاچاق آن از داروخانه و موارد دیگر بود.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی پس از استماع نظرات نمایندگان جامعه داروسازی، تاکید کرد که استاندارد وزارت‌بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای ارائه خدمت با اجرای فروش اینترنتی دارو باید رعایت شود.

محمد رئیس زاده همچنین از نائب رئیس انجمن داروسازان خواست مستندات مغایرت آیین نامه فروش اینترنتی دارو با اسناد بالادستی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و قوانین کشوری را ناظر برایمنی دارویی بیماران، امنیت داده‌ها و اطلاعات بیماران گردآوری کنند تا به مسئولان ذیربط جهت اصلاح آیین نامه" فروش اینترنتی دارو" ارجاع شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر بستر‌های فساد‌زا باشد
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • جنجال‌آفرینی مجدد بولسونارو در برزیل
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد