Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن باقری شکیب روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای روز چهارشنبه ابرناکی در بعدازظهر شاهد خواهیم داشت و احتمال بارش پراکنده و رگبار خفیف در نواحی شرقی استان همدان دور از انتظار نیست.

به گفته وی، اسدآباد با ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و  بهار با ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان یادآوری کرد: در شبانه روز گذشته شاهد بارش خفیف و پراکنده باران بودیم که در ایستگاه های باران سنجی «موسی آباد» در اسدآباد و «قشلاق نجف» در نهاوند سه میلیمتر و ایستگاه رزن ۲ دهم میلیمتر بارندگی گزارش و ثبت شده است.

باقری شکیب افزود: از نظیر تغییرات و نوسانات دمایی کمینه و بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۷ و ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی همدان همدان بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان بارش باران همدان بارش باران استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارشهای رگباری در راه لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس اداره کل هواشناس استان لرستان گفت از فردا بعدازظهر تا بعد ازظهر  روز سه شنبه سامانه بارشی در استان فعالیت خواهد داشت..
 روح اله داودی افزود:در این مدت در همه ی نقاط استان علاوه بر پوشش ابر و وزش باد شدید لحظه ای در برخی ساعات رگبار باران و گاهی رعد و برق پیش بینی می شود که بارشها در روز دوشنبه نمود بیشتر خواهد داشت و در این مدت  .   تمهیدات لازم توصیه می‌شود.
در ۲۴ ساعت گدشته پلدختر با ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشتر با جهار درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی
  • پیش بینی وضع آب و هوا تا پنجشنبه/ ادامه رگبار و رعدوبرق در کشور
  • بارشهای رگباری در راه لرستان
  • پیش بینی‌های هواشناسی خوزستان درخصوص دما در بهار و تابستان