Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@08:33:14 GMT

ترکیب تیم‌ملی پارا تیراندازی‌باکمان ایران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۲۰۲۹

ترکیب تیم‌ملی پارا تیراندازی‌باکمان ایران اعلام شد

ملی‌پوشان پارا تیراندازی‌باکمان کشورمان برای حضور در مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از هفدهم تا بیست‌وهشتم مردادماه در قونیه ترکیه آغاز می‌شود؛ در این مسابقات ۴۸۳ رویداد در ۲۴ رشته ورزشی برگزار می‌شود.

کاروان تیم‌های حاضر در رقابت‌های بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در دو مرحله تهران را به مقصد قونیه ترکیه ترک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان تیم‌ملی پارا تیراندازی‌باکمان ایران از روز نوزدهم تا بیست‌ودوم مردادماه، با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

پارا تیراندازان کشورمان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با ترکیب زیر حضور می‌یابند:

رمضان بیابانی، علی‌سینا منشازاده، هادی نوری، غلامرضا رحیمی، اصغر زارعی‌نژاد، محمد رضا عرب عامری، محمدرضا زندی، مریم یاورپور، منیره حسینی، فرزانه عسگری و سمیه رحیمی

همچنین مجید کهتری سرمربی و جبرئل عبادی، لیلاسخائی‌فر مربیان تیم‌ملی هستند.

کد خبر 594514

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی با کمان تیم ملی تیراندازی با کمان پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازی های همبستگی کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران که جام ملت‌های آسیا را با برتری سه بر یک مقابل افغانستان آغاز کرد و پس از آن هم در تقابل با بحرین به پیروزی 4 بر 2 رسید، امروز در آخرین دیدارش در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف کویت چهار امتیازی می‌رود.

ملی پوشان فوتسال ایران در حالی از ساعت 17:30 امروز در سالن ایندور شهر تایلند مقابل کویت قرار می‌گیرند که کسب تساوی هم در این بازی آنها را صدرنشین گروه D جام ملت‌های آسیا می‌کند.

سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که نفرات اولیه تیم ملی فوتسال ایران را در دیدار امروز مقابل کویت تشکیل می‌دهند و وحید شمسایی امیدوار به نمایش موثر آنها از شروع بازی است.

تیم ملی فوتسال ایران در دو دیدار اخیرش نمایش چندان دلچسبی نداشت، اما می‌تواند در بازی امروز مقابل کویت خودی نشان بدهد و برای رقبا در مرحله حذفی هم خط و نشان بکشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران
  • تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد
  • ترکیب ذوب آهن برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • عمق فاجعه است که این بازکین در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!