Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@10:43:11 GMT

یحیی‌زاده: هواداران بیایند تا استقلال را شکست دهیم

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۲۱۳۴

یحیی‌زاده: هواداران بیایند تا استقلال را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین یحیی زاده بازیکن تیم ملوان درباره وضعیت این تیم به خبرنگار ورزش سه گفت: شرایط تیم خیلی خوب است. آقای زارع می دانند که از تیم چه می خواهند و در شروع لیگ با چه نقشه ای وارد زمین شوند. فکر می کنم یکی، دو بازیکن دیگر به تیم ما اضافه شوند و بتوانیم پرقدرت کارمان را آغاز کنیم.

او در مورد وضعیت تیم در بازار نقل و انتقالات نیز خاطرنشان کرد: در پست مهاجم کمبود بازیکن داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی فکر می کنم در روزهای آینده قرار است باشگاه دو مهاجم جدید را جذب کند، خود من نیز در این پست در خدمت تیم هستم.

وی ادامه داد: تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم موفقیت در لیگ آزادگان را در لیگ برتر نیز تکرار کنم. تمام تلاشم را می کنم تا خودم را نشان دهم و حتی در لیگ برتر بهتر از فصل قبل کار کنم.

او درباره بازی هفته اول مقابل پیکان نیز اظهار داشت: حقیقتا تمام بازی های لیگ برتر سخت و دشوار است. نمی توانیم بگوییم در لیگ بازی آسانی وجود دارد. امیدوارم مانند هفته های نخست لیگ آزادگان که با کسب نتایج خوب روند رو به رشدی را آغاز کرده بودیم، در هفته های ابتدایی لیگ برتر نیز همین اتفاق را تکرار کنیم و آن ملوانی که در لیگ برتر پرقدرت ظاهر می شد دوباره به نمایش بگذاریم.

یحیی زاده در مورد اینکه سیاوش یزدانی روز گذشته با تیم تمرین کرده است، گفت: بله سیاوش روز گذشته با ما تمرین کرد ولی همچنان وضعیت او نامشخص است و معلوم نیست برای فصل بعد چه شرایطی خواهد داشت.

او درباره پارگی رباط هم تیمی اش سبحان پسندیده نیز اظهار داشت: او واقعا بازیکن خوبی است. به تیم ما کمک می کرد و در تمرینات نیز سخت تلاش می کرد. تمام بازیکنان بابت این اتفاق ناراحت هستند. امیدوارم خدا به او کمک کند تا بتواند در این روزهای سخت، خودش را جمع و جور کند. دعا می کنیم او هر چه زودتر به تمرینات بازگردد و به تیم کمک کند.

بازیکن ملوان در پایان و درباره دیدار هفته دوم برابر استقلال اضافه کرد: بازی خیلی سختی است و تلاش می کنیم تا نتیجه بگیریم. بازی در انزلی است و امیدوارم هواداران برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند تا بهترین اتفاقات برای تیم رقم بخورد و بتوانیم یک پیروزی شیرین را به هواداران تقدیم کنیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران گفت: بازی برای ما بسیار مهمی در برابر تیم پرسپولیس در پیش داریم و حریف تیم قدرتمندی است که همانند سال‌های گذشته مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر است.

 با بیان اینکه برد و باخت صنعت‌نفت آبادان در زندگی مردم آبادان تاثیر دارد افزود: نقاط ضعف این تیم زیاد بوده و امتیازات زیادی از دست دادیم و باید تلاش کنیم در ادامه نتایج لازم را برای بقا در لیگ کسب کنیم.

او تاکید کرد کار برای ماندن مشکل شده، اما هواداران آبادانی در بازی‌های باقی مانده کنار ما باشند تا با روحیه و انگیزه بیشتری بجنگیم.

او همچنین گفت: قول ماندن تیم صنعت نفت در لیگ برتر را نمی‌دهم ولی قول می‌دهم تا پای جان برای تیم بجنگیم و بدون شک در آخر فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اکنون زمان حمایت است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین