Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مجید رسول‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی ورود خودرو و حجم مسافران در سه روز گذشته در مقایسه با سال گذشته گفت: تا امروز نزدیک به ۲۵۰ هزار خودرو از محورهای سه‌گانه وارد استان گیلان شده‌اند.

وی با دعوت از مسافران و شهروندان برای رعایت قوانین و مقررات و همکاری با پلیس در اجرای مراسم عزاداری افزود: پلیس در راستای برقراری امنیت تمامی نقاط استان و انضباط‌بخشی آئین‌های عزاداری و همچنین تسهیل در تردد خودرو مسافران، تمامی امکانات، کارکنان و ظرفیت‌های خود را به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان در ادامه به بارش‌های ۲۴ ساعته گذشته و صدور هشدار هواشناسی برای بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در مناطق کوهستانی اضافه کرد: پلیس طرح محدودیت تردد خودروها در محورهای منتهی به مناطق کوهستانی استان به ویژه ارتفاعات شهرستان‌های ماسال، فومن، تالش، رضوانشهر، املش، شفت و سیاهکل را به اجرا می‌کند.

سرهنگ رسول‌زاده با هشدار به مسافران و شهروندان برای خودداری از سفر و اتراق در مناطق کوهستانی و مسیل رودخانه‌ها گفت: با توجه به حجم سنگین ورود خودرو به استان و گنجایش محدود محورهای کوهستانی و همچنین خطر بارش سنگین باران و جاری شدن سیلاب، عوامل پلیس راه و انتظامی از ورود خودروها به این مناطق جلوگیری می‌کند.

وی تأکید کرد: مسافران و شهروندان عزیز انتظار داریم با پلیس و دیگر نیروهای امدادی همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 5558076

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی گیلان محدودیت تردد محرم 1401 بوشهر ماه محرم مراسم عزاداری ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها کرمانشاه همایش شیرخوارگان حسینی خطبه های نماز جمعه سیلاب اردبیل تاسوعا و عاشورا آمار کرونا مناطق کوهستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان در محور فومن به سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد خوش‌خلقت با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت یکی از اولویت‌های کاری مجموعه انتظامی است اظهار کرد: پلیس با اقدامات همه جانبه و رصد محورهای مواصلاتی از قاچاق و به تاراج رفتن این سرمایه ملی جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از اقدامات انجام شده مشخص شد یک دستگاه خودرو باری نیسان در حال حمل سوخت قاچاق در مواصلاتی فومن به سراوان است، افزود: حین کنترل نامحسوس مسیر مورد نظر این خودرو شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت خبر داد و خاطرنشان کرد: در این خصوص متهم ۴۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 746921

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • بارش‌های شدید بهاری در راه گیلان