Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، از یک سنی به بعد خواه ناخواه یاد می‌گیریم که خودمان را دوست داشته باشیم و به خاطر هیچ کس تلاش نکنیم که تبدیل که به شخص دیگری شویم.

در ادامه به ۷ درسی که آدم‌ها یک عمر طول می‌کشد تا بیاموزند اشاره شده است.

۱- انتظار برای اینکه «وقت» کاری برسد، بیهوده است

روزی از اینجا خواهم رفت، روزی این کار بی‌ثمر و کم‌بازده را ترک خواهم کرد، روزی این ایده‌ام را پیگیری می‌کنم، وقت فراغتی اگر دست بدهد ورزش می‌کنم و هیکلم را متناسب می‌کنم، این رمان را در اولین فرصت خواهم خواند، این فیلم‌های کلاسیک را خیلی با نظم و با دقت خواهم دید، به او خواهم گفت که چقدر دوستش دارم و ….

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تجربه نشان داده است که خیلی وقت‌ها ما در واقع به انگیزه و بینش ضروری بودن پی گرفتن آنی و فوری این کار‌ها نرسیده‌ایم؛ بنابراین ترجیح می‌دهیم به کار‌های روزمره بی‌ثمر برسیم، کار‌هایی که به اصطلاح آقا بالاسری برای آن‌ها وجود دارد که انجام پیوسته آن‌ها توسط ما را چک کند؛ بنابراین هر روز همه انرژی خود را صرف آن‌ها می‌کنیم و نزدیک غروب، تهی از انرژی و برای تجدید قوای شروع روز ملال‌آوری دیگر به خانه برمی‌گردیم.

۲- زندگی گاهی جای دیگری میسر می‌شود!

سبک زندگی خاصی می‌خواهید که حتی به صورت جزئی هم در محل زندگی کنونی شما قابل دسترسی نیست؟ از آنجا که بعید است در فرصت باقیمانده عمر، ناگهان شرایط فرق کنند، تنها چاره این است که به جای تحمل یک تلخی بی‌پایان یک دوره سختی جان‌فرسا برای یافتن جایی متناسب‌تر با روحیات خود را به جان بخرید!

۳- آنچه دیروز اتفاق افتاده ممکن است واقعا تقصیر شما نبوده باشد، اما آنچه فردا رخ می‌دهد، مستقیما مسئولیت‌اش به پای شماست.

۴- درس‌های زندگی تکرار می‌شوند، تا زمانی که مطمئن شوند شما واقعا آن‌ها را آموخته‌اید!

منظور اینکه، فرمول‌ها و ترفند‌هایی که چند بار آزموده‌اید و پاسخ نداده‌اند، بعید است در آینده پاسخگو بشوند. پس از گذشته زودتر بیاموزید و تکرارشان نکنید.

۵- اگر به خودتان عادت بدهید که مرتب کتاب بخوانید، آدم باهوش و آگاهی می‌شوید، این خیلی خوب است، اما مهارتی که خیلی از ما‌ها در پی‌اش نیستیم خودشناسی است. یعنی فهم کامل از همه نقاط قوت و ضعف خودمان، همه آرمان‌خواهی‌ها و همه تعلل‌ها و میل‌هایمان به بیهودگی‌ها را. در پی این خودشناسی و رک و راست شدن با خود است که می‌توانیم برنامه‌ای منطقی برای خود در زندگی بچینیم.

۶- تغییر رفتار، تنها پوزش‌خواهی واقعی در دنیاست.

آدم‌ها ممکن است به هنگام اشتباه یا زمانی که به اصطلاح مچ‌شان را هنگام یک خطا می‌گیرید، ماهرانه و با ادبیات خوب از شما پوزش بخواهند، اما شما باید تغییر رفتار بعدی‌شان را در نظر بگیرید تا ببینید واقعا تجدید نظر کرده‌اند یا خیر.

۷- دوست داشته شدن توسط دیگران را نسبت به عشقی که خودتان باید به خودتان روا دارید، اولویت ندهید!

بسیاری از ما هر کاری می‌کنیم تا مورد توجه قرار بگیریم، به ما احترام گذاشته شود و از ما به نیکی یاد شود، اما کمی که تجربه کسب می‌کنیم که واقعا دردسر‌ها یا ظاهرسازی‌ها و تغییرات سبک زندگی که برای این کسب عشق و علاقه می‌کنیم، بسیار فراتر از چیزی است که باید باشد.

منبع: یک پزشک لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر سبک زندگی اخبار عمومی اخبار مرتبط اگر روی مشکلات زندگی قفل می کنی، بخون ۱۴۰۱/۵/۱۲ ۴ کاری که مردان با شخصیت هرگز انجام نمی دهند ۱۴۰۱/۵/۸ ۵ موردی که مردان هرگز نباید بابت آنها عذرخواهی کنند ۱۴۰۱/۵/۷ یک راهکار ساده برای داشتن تابستانی شاد ۱۴۰۱/۵/۵ چند پیشنهاد متفاوت برای نذری دادن ۱۴۰۱/۵/۱۶ آخرین ویدیو ها ۴ رکورد شخصی و دست نیافتنی در جهان فوتبال ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۸:۳۴ نوحه خوانی به زبان ترکی در فیلم سینمایی مشهور + ویدیو ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۷:۱۲ مراسم پرشور تاسوعا در حسینیه اعظم زنجان + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۶:۵۰ سقوط مرگبار سنگ روی چادر کوهنوردان در دماوند + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۶:۲۹ سینه زنی شاهرخ خان در عزاداری عاشورا + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۶ ۱۶:۰۰ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۸:۴۳ ۷ درسی که آدم‌ها یک عمر طول می کشد تا بیاموزند! ۱۸:۳۴ ۴ رکورد شخصی و دست نیافتنی در جهان فوتبال ۱۸:۱۰ درخواست فوری یک هوادار از طارمی ۱۸:۰۱ حکم حبس ابد برای ۴ عامل ترور سردار سلیمانی ۱۷:۵۱ چند پیشنهاد متفاوت برای نذری دادن ۱۷:۳۹ چطور جلوی فرار مالیاتی را بگیریم؟ ۱۷:۳۷ کدام کشورها بیشترین تولید گندم را دارند؟ ۱۷:۳۰ دلیل عدم اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار چیست؟ ۱۷:۲۰ شمر بن ذی الجوشن، دایی حضرت عباس (ع) بوده است؟ ۱۷:۱۲ نوحه خوانی به زبان ترکی در فیلم سینمایی مشهور + ویدیو ۱۷:۰۶ چرا برق در خوزستان قطع شد؟ ۱۶:۵۲ واکنش فوری اسکوچیچ به نقل قول جنجالی ۱۶:۵۰ مراسم پرشور تاسوعا در حسینیه اعظم زنجان + فیلم ۱۶:۴۰ دیدار امیرعبداللهیان با کمیسیون امنیت ملی مجلس ۱۶:۳۸ راز خوشمزه و خوش عطر شدن قیمه نذری + دستور پخت خورش قیمه جا افتاده و مجلسی ۱۶:۱۹ روسیه از پیشرفت در مذاکرات وین خبر داد ۱۶:۱۶ روز چهارم مذاکرات برای احیای برجام در وین ۱۶:۱۲ بحران ماشین آلات معدنی با ادامه ممنوعیت واردات ۱۵:۵۰ بورس و برجام؛ واکنش شاخص کل به توافق احتمالی چگونه خواهد بود؟ +نمودار ۱۵:۳۹ مخفی کردن الماس داخل سکه ۱ دلاری + فیلم ۱۵:۲۵ چه شد که قاره های امروزی بدین شکل درآمدند؟ + فیلم ۱۵:۲۱ اگر گوشی اندرویدی را به روز رسانی نکنیم چه اتفاقی می افتد؟ ۱۵:۱۱ مراسم عزاداری تاسوعا در حرم امام (ره) + عکس ها ۱۴:۵۱ تردد کامیون در تهران ممنوع شد ۱۴:۴۸ تلاش های میمون مهربان برای نجات بچه گربه + فیلم ۱۴:۴۶ آخرین آمار کرونا در ایران / ۶۳ نفر فوت شدند ۱۴:۳۹ شرکت های هواپیمایی اجازه افزایش قیمت بلیت هواپیما را ندارند ۱۴:۲۸ روایت رهبر معظم انقلاب از شفا گرفتن فرزند مرحوم الهی قمشه ای + فیلم ۱۴:۰۵ فروش گوشت قرمز از پرداخت عوارض و مالیات معاف شد ۱۴:۰۰ دختر ملک الشعرای بهار درگذشت ۱۴:۰۰ قیمت لپ تاپ ایسوس چند؟ (جدول مشخصات) ۱۳:۴۳ چگونه پیام اینستاگرامی را بخوانیم اما فرستنده متوجه نشود؟ ۱۳:۳۴ سینه زنی محسن رضایی در یوم‌ العباس زنجان + عکس ۱۳:۲۸ شهید ایرانی واقعه کربلا که بود؟ ۱۳:۱۳ ناصر حجازی در مراسم عزاداری محرم + عکس ۱۲:۵۵ سینه زنی امیر قلعه نویی در ترکیه + فیلم ۱۲:۵۰ اذان ظهر به افق تهران یکشنبه شانزدهم مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۴۷ احمدی نژاد در مراسم شب تاسوعای حسینی + عکس ۱۲:۲۲ یارانه نقدی حذف می شود؟ ۱۲:۱۲ آیا می توان در دو رشته دانشگاهی تحصیل کرد؟ ۱۲:۰۵ مراسم عزاداری مقام معظم رهبری در شب تاسوعای حسینی + عکس ۱۱:۵۱ حلقه طلایی که بعد از ۴۳ سال پیدا شد + عکس ۱۱:۴۱ یارانه مرداد نقدی است؟ ۱۱:۳۶ بزرگ ترین ساختمان های جهان کدامند؟ ۱۱:۲۰ تست بینایی؛ فقط افراد نابغه می توانند حیوان پنهان شده را پیدا کنند! ۱۱:۱۷ ایران در تاسوعای حسینی+ فیلم ۱۱:۱۱ هوای کدام استان ها بارانی است؟ ۱۰:۵۹ میز کار «رتبه بندی معلمان» آغاز به کار کرد ۱۰:۲۷ شروع طوفانی مسی با گل تماشایی + فیلم ۱۰:۲۴ اعمال روز تاسوعای حسینی اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سبک زندگی اخبار عمومی تاسوعای حسینی فیلم ۱۴ آدم ها ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی برخی پایه‌ها به تعویق افتاده است به طوریکه در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شده که «تاریخ ثبت سفارش متعاقباً اعلام خواهد شد».

در حالیکه پیش از این زمان ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه اعلام شده بود، اما در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شده که تاریخ ثبت سفارش پایه‌های مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.

باید متذکر شد بر اساس جدول تقویم زمانی اعلام شده، زمان ثبت‌نام پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم همچنان بدون تغییر و از دهم تیرماه آغازخواهد شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می‌شود.

لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی یاد شده نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

شیوه ثبت نام و ثبت سفارش خرید کتاب درسی

دانش‌آموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، "رمز عبور" ورود به سامانه می‌باشد.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

مدارس موظفند هرچه سریعتر با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز به کافی نت‌ها پرهیز نمایند.

تبصره: دانش‌آموزان و اولیای آنان در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com نسبت به ثبت سفارش فردی اقدام کنند.

تحویل کتاب درسی از اداره آموزش و پرورش منطقه به مدرسه، براساس سفارش‌های (فردی یا گروهی) پرداخت شده در سامانه خواهد بود.

از منوی «آمار فروش مدرسه» حتماً تعداد دانش‌آموزان باقی مانده و بدون سفارش کتاب درسی را ملاحظه و نسبت به ثبت سفارش آنان اقدام کنید.

دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز صرفاً موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد (ثبت شده در سامانه) می‌باشد؛ لذا، دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

به دلیل الکترونیک بودن فرآیند فروش و توزیع کتاب‌های درسی، کنترل ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان از طریق سامانه امکان‌پذیر است؛ لذا درخواست ارائه نسخه چاپی (پرینت) برگ سفارش کتاب درسی از دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز ممنوع است.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # دانش آموزان سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • تغییر تاریخ ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • ثبت سفارش کتاب های درسی به تعویق افتاد
  • ثبت سفارش کتاب درسی از امروز؛ ۲۸ فروردین
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده به تعویق افتاد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز