Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:45:13 GMT

محمدخانی: بازیکنان خوبی به هندبال معرفی کردیم

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۳۵۲۱

محمدخانی: بازیکنان خوبی به هندبال معرفی کردیم

به گزارش ورزش سه و به نقل از  فارس، فاطمه محمدخانی مربی تیم ملی کشورمان بعد از شکست مقابل رومانی در رقابت‌های جهانی، اظهارداشت: بچه ها خیلی خوب بازی کردند و تمام آنچه خواسته بودیم در زمین پیاده شد که نیمه اول برنده از زمین بیرون آمدند اما نیمه دوم با وجود اینکه باختند بازی زیبا و سرعتی انجام دادند.

وی افزود: همانطور که گفته بودم آمادگی جسمانی و سرعت تیم‌های اروپایی بسیار بالاست با این حال بچه های ما خوب جنگیدند و پیروز میدان هم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها امروز با کمترین اشتباه بازی کردند.

محمدخانی درباره بازی فردا مقابل بازنده برزیل و پرتغال و اینکه ایران چقدر شانس پیروز شدن دارد، یادآور شد: با بازی که امروز از بازیکنانم دیدم این که بتوانند دوباره یک بازی خوب ارائه دهند وجود دارد. امکان برد هست اما باید قبول کنیم سطح بازی ما با این تیم‌ها فاصله دارد اما امروز بچه‌های ما نشان دادند می‌توانند به حریف نزدیک شوند. اگر در طول اردوها برنامه‌ریزی درست داشته باشیم و روی آمادگی جسمانی آنها کار کنیم در آینده می‌توانیم برنامه و هدفی که داریم اجرایی کنیم.

وی همچنین با اشاره به عملکرد فاطمه مریخ در دیدار امروز، تصریح کرد: خوشحالم با وجود اینکه بازنده این دیدار بودیم بهترین بازیکن از تیم ما انتخاب شد. این نقطه امیدی برای ماست که بازیکنان خوبی را به دنیای هندبال معرفی کردیم. باید به این نوجوانان اهمیت دهیم و بدانیم آنها می‌توانند شگفتی‌ساز شوند.

مربی تیم ملی کشورمان در خصوص برنامه‌های آینده دختران هندبالیست گفت ما برنامه‌ریزی می‌کنیم تا آنها بتوانند در مسابقات جوانان آسیا که سال آینده برگزار می‌شود شرکت کنند. فدراسیون هم برنامه‌های خاصی برای جوانان و نوجوانان دارد بنابراین تیم رها نخواهد شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال